مسافربرهای شخصی حق ورود به پایانه خرم‌آباد را ندارند

کد خبر: 
۵۵۴۵
شهردار خرم‌آباد:

مسافربرهای شخصی حق ورود به پایانه خرم‌آباد را ندارند

مسافربرهای شخصی حق ورود به پایانه خرم‌آباد را ندارند

شهردار خرم‌آباد از ساماندهی پایانه برون‌استانی این شهر خبر داد و گفت: ورود مسافربرهای شخصی به پایانه ‌خرم‌آباد ممنوع شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، داریوش بارانی با اشاره به ساماندهی پایانه برون‌استانی این شهر اظهار داشت: این پایانه در گذشته نگهبان نداشت و بسیاری از اموال که متعلق به شهروندان خرم‌آبادی است به سرقت می‌رفت.

وی با بیان اینکه مسافربرهای شخصی غیرمجاز در پایانه برون‌استانی خرم‌آباد فعالیت داشتند، افزود: این رانندگان با کرایه‌های نامتعارف و حتی اخاذی از برخی مسافران موجب مشکلاتی برای شهروندان شده بودند که به دلیل نبودن نگهبانی و سیستم نظارتی قابل ردیابی و پیگیری نبود.

شهردار خرم‌آباد با تأکید به اینکه پارک کردن خودروها در فضای پایانه برون‌ استانی باعث اختلال در روند کار اتوبوس‌ها و خدمت‌رسانی به مردم می‌شد، عنوان کرد: ایستگاه نگهبانی این پایانه فعال شده‌ ‌و ورود مسافربرهای شخصی به پایانه نیز ممنوع شد.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی مسافران خرم‌آباد فقط توسط تاکسیرانی انجام می‌شود، بیان کرد: نرخ نامه در پایانه نصب شده‌ و امکان سوءاستفاده وجود ندارد؛ در صورتی که تخلفی انجام شود قابل رصد و قابل پیگیری است.

بارانی با اشاره به پیگیری و نظارت بر کالاهای قاچاق در پایانه برون استانی خرم‌آباد گفت: مکانی اختصاصی برای عبورومرور وانت‌ها و خودروهای باربری که برای تعاونی‌ها بار جابه‌جا می‌کنند تعیین شده‌است.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
پایانه مسافربری خرم‌آباد - داریوش بارانی - مسافربرهای شخصی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم