مسئولان مشکلات رانندگان را پیگیری کنند

کد خبر: 
۴۹۱۹
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:

مسئولان مشکلات رانندگان را پیگیری کنند

مسئولان مشکلات رانندگان را پیگیری کنند

خرم‌آباد ـ امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با تأکید بر اینکه مسئولان مشکلات رانندگان را پیگیری کنند، گفت: فعالیت در حوزه حمل و نقل و رانندگی باید جزو مشاغل سخت محسوب شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام «بهروز شمسی‌فر» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی، با اشاره به هفته حمل‌ونقل و رانندگی و تبریک این هفته به فعالان این عرصه، عنوان کرد: مسئولان به این قشر زحمتکش کمک کنند، مشکلات این قشر به‌خصوص در تهیه قطعات خودروها که گران‌قیمت و سنگین بوده پیگیری شود.

وی بر لزوم اختصاص تسهیلات دراین‌رابطه، گفت: اینها جز مشاغل سخت قرار داده شوند چرا که این کار سخت است و رانندگان مرتب در بیابان و جاده در حال تردد هستند.

دوگانگی رسانه‌های بیگانه در رابطه با اغتشاشات

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی عاری از خشونت و افراطی‌گری، عنوان کرد: خشونت، اغتشاش و ناامنی هر جا باشد بد است، از نظر رسانه‌های بیگانه این خشونت و اغتشاش اگر در بعضی کشورهای اسلامی از جمله ایران باشد، خوب است و اگر در کشورهای غربی باشد، بد است.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر ادامه داد: این اقدام رسانه‌های بیگانه دوگانگی و نفاق است، موقعی که در ایران اتفاقی رخ می‌دهد با تمام قوا اقدام به تشویق برای اغتشاش و ناامنی می‌کنند و علیه نیروهای امنیتی و انتظامی موضع‌گیری می‌نمایند و در کشوری‌های غربی به طرف‌داری از نیروهای پلیس غربی به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌حل‌ها پیگیری برای اجرایی‌شدن مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان است، بیان داشت: مسئولان پیگیر اجرایی‌شدن این مصوبات باشند، اگر رئیس‌جمهور دوباره به این استان سفر کنند مردم سؤال می‌کنند که این مصوبات چه شد؟ راه‌آهن و سدها چه شد؟ مسئولان استانی تلاش کنند تا با سرعت بیشتر این مصوبات اجرایی شود.

طلاق منفورترین حلال است

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد، بیان داشت: یکی از معضلات ما طلاق است، باید در مراکز علمی برای این مشکل چاره‌اندیشی کرد، طلاق منفورترین حلال است، طلاق اثرات منفی برای فرد و خانواده و همچنین جامعه به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر، تأکید کرد: مسئولان عوامل این معضل را باید شناسایی کنند و تلاش کنند که آنها کاهش یابند، ازدواج بیشتر و طلاق کم‌تر اتفاق افتد.

وی، گفت: یکی از راهکارها که قانون هم شده حمایت از ازدواج و تکثیر جمعیت است، بعضی از ادارات و ارگان‌ها دراین‌رابطه خوب، برخی متوسط و برخی که اصلاً هیچ کاری نکرده‌اند، این قانون سریع‌تر، راحت‌تر و آسان‌تر در اختیار جوانان و کسانی که صاحب فرزند می‌شوند قرار داده شود.

پایان پیام /
 

برچسب‌ها: 
خطبه های نماز جمعه - خرم آباد - بهروز شمسی فر - مطالبات مردم از دولت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم