مردم ما به برنامه مردمی‌سازی دولت کاملاً واقف‌اند

کد خبر: 
۵۱۵۶
در شورای اداری لرستان مطرح شد؛

مردم ما به برنامه مردمی‌سازی دولت کاملاً واقف‌اند

مردم ما به برنامه مردمی‌سازی دولت کاملاً واقف‌اند

خرم‌آباد - دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت تأکید کرد و گفت: مردم ما به برنامه مردمی‌سازی دولت کاملاً واقف‌اند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «احمد عبودتیان» امروز پنج‌شنبه در شورای اداری لرستان، اظهار داشت: الگوی مردمی‌سازی دولت نیازمند گفتمان بیشتر و تبیین است.

وی عنوان کرد: مردم ما به برنامه مردمی‌سازی دولت کاملاً واقف‌اند؛ اما این موضوع نیازمند گفتمان بیشتر است.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، تصریح کرد: ارتباط نخبگان دانشگاهی در تصمیم‌گیری‌های اجرا و اقدام و نظارت دقیق این برنامه‌ها حوزه‌های مهم برنامهٔ مردمی‌سازی دولت هستند.

عبودتیان، نقش حلقه‌های میانی در پیشبرد الگوی مردمی‌سازی دولت را مهم قلمداد کرد و گفت: افراد این حلقه‌ها می‌بایست ارتباط درستی بین مسئولین و مردم و همچنین مسئولین با یکدیگر را به وجود بیاورند.

وی، به الگوی والای امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی و مردمی ایران اشاره کرد و اظهار کرد: استفاده از تفکر مردم در انقلاب و انتخاب الگوی حکمرانی توسط همین مردم در انقلاب اسلامی ایران یک الگوی بی‌نظیر در حکمرانی است.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، راه‌اندازی نهضت سوادآموزی، جهاد سازندگی، بنیاد مستضعفان و مانند آنها در طول تاریخ انقلاب اسلامی را به‌عنوان الگوهای استفاده از ظرفیت مردمی بی‌نظیر برشمرد و تأثیرات آن در رشد و محرومیت‌زدایی را بسیار تأثیرگذار برشمرد و گفت: انقلاب ما با محوریت مردم شکل گرفت و ساختار بسیج بزرگ‌ترین نمونه حضور مردم در میدان است.

عبودتیان، همچنین مدیریت جنگ تحمیلی به‌عنوان بزرگ‌ترین مسئله شکل‌گرفته در ابتدای راه انقلاب با حضور مردم را از دیگر تأثیرات استفاده از ظرفیت‌های مردمی برشمرد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
خرم آباد - احمد عبودتیان - استانداری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم