مردم شایسته دریافت بهترین خدمت هستند 

کد خبر: 
۶۱۵۲
معاون سیاسی استاندار لرستان:

مردم شایسته دریافت بهترین خدمت هستند 

مردم شایسته دریافت بهترین خدمت هستند 

معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: مردم شایسته دریافت بهترین خدمت هستند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «احسان یاوری» صبح امروز در آئین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری خرم‌آباد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: مطالبه مردم در آستانه پیروزی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: اکنون پس از ۴۵ سال شاهدیم که ایران اسلامی با تکیه بر داشته‌های خود روی پایش ایستاده و ندای استقلال را به گوش همه جهانیان رسانده است.

معاون سیاسی استاندار لرستان با بیان اینکه امروز ایران هیچ‌گونه وابستگی سیاسی و نظامی به بیگانگان ندارد، یادآور شد: مردم آزادی فکر و اندیشه داشته و محدودیتی در اعلام نظرات خود ندارند.

یاوری با تأکید بر این نکته که امروز تمام ارکان حکومت با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم مشخص می‌شوند، افزود: در انتخابات پیش ‌رو شاهدیم که از تمام گروه‌های سیاسی و از اقوام و طوایف نماینده در میان نامزدها داریم.

وی با بیان اینکه مردم شایسته دریافت بهترین خدمت هستند، تأکید کرد: باید با تمام توان به مردم خدمت خالصانه را داشت تا رضایت آن‌ها را به دست آورد.

معاون سیاسی استاندار لرستان بر استمرار خدمات شهری تأکید و تصریح کرد: امید می‌رود با تلاش و برنامه‌ریزی‌ شاهد ارائه خدمات بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری به مردم شریف خرم‌آباد باشیم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - احسان یاوری - انتخابات - دهه فجر - شهرداری خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم