مردم با آگاهی نقشه‌های شوم دشمن را خنثی می‌کنند

کد خبر: 
۶۰۲۸
امام جمعه موقت خرم آباد؛

مردم با آگاهی نقشه‌های شوم دشمن را خنثی می‌کنند

مردم با آگاهی نقشه‌های شوم دشمن را خنثی می‌کنند

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: مردم ما با بصیرت و آگاهی و حضور حداکثری در انتخابات نقشه‌های شوم دشمن را خنثی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه‌های امروز نماز جمعه در مصلی الغدیر با بیان اهمیت انتخابات گفت: انتخابات یک تکلیف شرعی و عقلی است و مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و انسجام کشور است. 

حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر به مسئله دشمن شناسی اشاره کرد و افزود: دشمنان و در رأس آنها آمریکا در تلاش برای نا امید کردن مردم در عرصه‌های مختلف هستند، اما مردم ما با بصیرت و آگاهی و حضور حداکثری در انتخابات نقشه‌های شوم دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید با پشتوانه رأی مردم به آنها خدمت کنند، اضافه کرد: انتخابات نوعی نظارت بر عملکرد مسئولان است به این صورت که اگر مسئولی نتوانست به خوبی به مردم خدمت کند باید بداند برای بار دیگر از سوی مردم انتخاب نمی شود.

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید بر اینکه آمریکا دلسوز هیچ کسی نیست، ادامه داد: آمریکا مردم ما را به شرکت نکردن در انتخابات تشویق می کند و گوش دادن به این گفته دشمن یعنی پذیرفتن اینکه دیگران برای ما تعیین سرنوشت کنند.

حجت الاسلام شمسی فر گفت: آمریکا با همه توان از اسرائیل حمایت می کند و با وقاحت تمام قطعنامه صلح را وتو می کند و در عین حال حرف از حقوق بشر می زند، در حالی که جلوی صلح را می گیرد تا خون مردم بی‌گناه فلسطین ریخته شود.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به شجاعت و تجمع میلیونی هفتگی مردم یمن در مقابله با سیاست های آمریکا، اظهار کرد: یمن با همه توان زیر بمباران آمریکا به دفاع از مظلوم می‌پردازد.

وی تصریح کرد: با یاری خداوند و صلابت و شجاعت مردم فلسطین ، آمریکا و اسرائیل بزودی طعم شکست را خواهند چشید و امت اسلامی پیروز می‌شود.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه به ۱۲ بهمن سالروز بازگشت امام راحل به وطن بعد از ۱۵ سال تبعید اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرد و در این راه با تلاش و کمک مردم انقلابی توانست اسلام ناب را به دنیا معرفی کند و از آنجایی که این راه، راه حق است از دشمنان هراسی به دل راه ندادند.

حجت‌الاسلام شمسی فر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کشور گفت: اعتکاف فرصتی دوباره برای نزدیکی به خدا و پاکی از گناه و آماده شدن برای ورود به ماه رمضان است.

در نماز جمعه امروز خرم آباد از خانواده‌های معظم شهیدان طاهر مؤمنی زاده، قدرت الله خادمی و بهروز پناهنده تجلیل شد.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
نماز جمعه خرم آباد - حجت الاسلام بهروز شمسی فر - انتخابات - امام جمعه موقت خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم