محقق شدن شکست قطعی اسرائیل 

کد خبر: 
۷۱۱۴
امام جمعه موقت خرم‌آباد مطرح کرد؛

محقق شدن شکست قطعی اسرائیل 

امام جمعه موقت خرم‌آباد

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه گفت: با شهادت سرداران جبهه مقاومت، شکست قطعی اسرائیل محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام «بهروز شمسی فر» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد با تبریک و تسلیت شهادت «اسماعیل هنیه» به ملت ایران و جبهه مقاومت بیان کرد: دشمن منحوس و اسرائیل غاصب باید بداند هر زمان که سرداری از محور مقاومت را به شهادت رسانده، محور مقاومت نه تنها تضعیف نشده؛ بلکه سردار دیگری جای او را گرفته است بنابراین شکست قطعی برای اسرائیل محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: اسرائیل نشان داد که نه تنها به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیست؛ بلکه به ارزش‌های انسانی نیز آشنایی ندارد همچنین حامیان اسرائیل غاصب بدانند که در این جنایت‌ها شریک هستند.

خطیب جمعه موقت خرم‌آباد ادامه داد: هزاران انسان بی‌گناه، کودکان معصوم و زنان توسط این جنایت‌کاران به شهادت رسیدند و کنگره آمریکا با وقاحت از جنایت‌کاران جنگی استقبال می‌کند.

«شمسی فر» اظهار داشت: این لکه ننگ بر دامان حامیان اسرائیل وجود دارد؛ اما محور مقاومت این غده سرطانی را از روی زمین خواهد کند، وعده الهی محقق و انتقام این شهدا از این دشمنان پلید و کودک کش گرفته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سالروز بمباران هیروشیما و کشته شدن ۱۶۰ هزار انسان توسط آمریکا که مدعی حقوق بشر است ادامه داد: غرب و استکبار از حقوق بشر می‌گویند؛ اما در غزه این همه کودک و زن بی دفاع به شهادت می‌رسند که این حقوق بشر آمریکایی و غربی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز خبرنگار و ۱۷ مرداد بیان کرد: خبرنگاران متدین ایران اسلامی مقابل دروغ‌پردازی‌های دشمن، با انتشار حقایق و برملا کردن نقشه آنها به کشور و مردم خدمت می‌کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
جمعه خشم - بهروز شمسی فر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم