مجموعه داستان بنیامین به چاپ رسید

کد خبر: 
۷۱۷۶

مجموعه داستان بنیامین به چاپ رسید

مجموعه داستان بنیامین به چاپ رسید

مجموعه داستان بنیامین از نرگس سپه‌وند نویسنده و پژوهشگر لرستانی به چاپ رسید. این مجموعه شامل ۱۳ داستان اجتماعی از مشکلات و مسائل جامعه امروز است که بیانی شیوا در قالب داستان کوتاه مخاطب را مجذوب مطالعه می‌کند.

 

به گزارش پایگاه خبری زرک، «نرگس سپه‌وند» در خصوص چاپ این اثر بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف نویسندگان تاثیرگذاری در جامعه است و من در این کتاب نسبت به مشکلات و دغدغه‌های هموطنانم بی‌تفاوت نبوده‌ام و امیدوارم با نشر این کتاب و واکاوی دغدغه‌های اقشار مختلف جامعه، بتوانم قدمی برای مردم عزیز کشورمان بردارم.

 

«سپه‌وند» تاکید کرد: لرستان نویسندگان و پژوهشگران توانمند زیادی دارد و ای کاش که فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این عزیزان را حمایت می‌کرد بلکه زودتر آثار ارزشمند خویش برا به چاپ برسانند و شاهد تاثیر مثبت آن در جامعه خصوصا کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

 

او در خصوص بزرگ‌ترین مشکل نویسندگان تاکید کرد: نویسندگان لرستان هیچ‌گونه مزایا و یا تسهیلاتی دریافت نمی‌کنند و اینها همه از ضعف فرهنگ و ارشاد استان است و گاها نویسنده داریم چندین کتاب چاپ شده دارد و اصلا متولیان ارشاد استان او را نمی‌شناسند یا کوچکترین تجلیلی از نویسندگان به عمل نمی‌آورند در حالی که فرهنگ و ارشاد باید دوست و مشوق نویسندگان باشد چرا که این دستگاه برای رسیدگی به امور هنرمندان تاسیس شده‌ است.

«سپه‌وند» در پایان تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی در استان لرستان همواره ترجیح من بر این است که از انتشارات بومی استان استقبال کنم زیرا همان گونه که نویسندگان این استان خواهان حمایت هستند، ناشرین این استان نیز باید حمایت شوند و در این راستا از انتشارات هاویر خرم‌آباد که نشر این کتاب را بر عهده داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

گفتنی است: پیش از این نیز ۴ جلد کتاب پژوهشی و داستانی از این نویسنده لرستانی به چاپ رسیده است و بسیاری از آثار این نویسنده در جشنواره‌های داخلی و نیز در رقابت با دیگر کشورهای فارسی‌زبان برگزیده شده‌اند.

 

پایان پیام 

 

برچسب‌ها: 
کتاب - داستان - بنیامین - نرگس سپهوند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم