ماه رمضان فرصتی برای انس بیشتر با قرآن

کد خبر: 
۶۴۲۳
امام جمعه خرم آباد:

ماه رمضان فرصتی برای انس بیشتر با قرآن

ماه رمضان فرصتی برای انس بیشتر با قرآن

خطیب نماز جمعه خرم آباد گفت: ماه رمضان ماه نور است و فرصتی که مردم بیشتر با قرآن انس بگیرند.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در جمع نمازگزاران در مصلی الغدیر گفت: در ماه سراسر نور رمضان باید با تلاوت قرآن در مجالس و محافل دینی از فیوضات این ماه معنوی نهایت بهره را ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی به طرح مسطورا از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: این طرح نیازمند این است که همه فعالان قرآنی، نهاد‌های دولتی و غیر دولتی فعال در امور قرآنی در این طرح مشارکت و هم افزایی داشته باشند. 

وی همزمانی ماه رمضان و نوروز را بسیار پربرکت دانست و گفت: در این ایام که طبیعت دچار تغییر و تحول می‌شود، بهتر است کینه‌ها را رفع و با هم مهربان‌تر باشیم.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با تسلیت سالروز رحلت حاج احمد خمینی فرزند امام راحل (ره) گفت: ایشان در همه مراحل انقلاب کنار رهبر حضور فعال داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی به انتخابات پرشور ۱۱ اسفند امسال و مشارکت بالای مردم به ویژه مردم استان اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به اصل ۱۹۹ قانون اساسی، نظارت بر انتخابات بر عهده شورای نگهبان است که لازم است اگر اعتراضی در ۷ حوزه انتخابیه شده در سامانه‌ای که با همین هدف طراحی شده است، ثبت و بررسی شود.

وی ابراز امیدواری کرد: منتخبان حال و آینده مردم در مجلس بتوانند مطالبات مردم را پیگیری و برای رفع مشکلات بیش از پیش تلاش کنند.

سالروز وفات حضرت خدیجه (س) به عنوان اسوه صبر و ایثار، حمله به مدرسه فیضیه و کشتار طلاب بی گناه توسط عمال رژیم شاهنشاهی و ملی شدن صنعت نفت از جمله مواردی بود که امام جمعه خرم آباد به آنها پرداخت.

در پایان نماز جمعه این هفته از خانواده‌های چهار شهید والامقام، شهید اتابک ظفری نسب، خیرعلی جعفرزاده، شهید نصیر میردریکوند و کریم کولیوند تجلیل شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
نماز جمعه - نماینده ولی فقیه در لرستان - خانواده شهده - حجت الاسلام شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم