مأموریت مهم بنیاد مسکن؛ خانه‌دار کردن محرومان

کد خبر: 
۴۳۴۹
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور مطرح کرد؛

مأموریت مهم بنیاد مسکن؛ خانه‌دار کردن محرومان

بنیاد مسکن لرستان

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از خانه‌دار کردن محرومان به عنوان مأموریت مهم این نهاد یاد کرد و گفت: برای امیدواری مردم باید زمان ساخت واحدهای مسکونی کوتاه‌تر شود. 

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت الاسلام والمسلمین «حسین روحانی‌نژاد» در آیین معارفه مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن استان لرستان با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به منابع انسانی گفت: مهمترین سرمایه بنیاد مسکن منابع انسانی است و چنانچه بتوانیم در این حوزه نشاط و قدرت اجرا را بین همکاران ارتقا دهیم به همان میزان در حوزه عملکردی موفق خواهیم شد.

وی ادامه داد: تلاش همکاران باید دیده و از آنها قدردانی شود که گاهی لبخند و احوالپرسی موجب حفظ روحیه جهادی و انقلابی یک همکار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی‌نژاد اظهار داشت: مدیران موظف هستند همیشه انگیزه همکاران را پایدار نگه دارند تا با انگیزه به وظایف خود بپردازند و به مردم خدمت کنند.

برای احداث مسکن باید سرعت عمل داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، احداث مسکن برای محرومان و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از بلایای طبیعی را دو ماموریت مهم بنیاد مسکن برشمرد و افزود: باید همه در تحقق این دو ماموریت مهم و همچنین ایفای سهم خود در ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی تلاش کنیم تا نیاز مردم به مسکن برطرف شود و موانعی که در مسیر ایجاد می‌شود باید با همکاری دستگاه‌های مربوطه برطرف شود.

وی گفت: بنیاد مسکن بی‌درنگ به یاری افرادی می‌رود که مسکن و معیشت خود را در اثر حوادث از دست داده‌اند بنابراین، باید سرعت عمل داشته باشیم و احداث ساختمان‌ها با دقت و براساس اصول فنی و مهندسی انجام شود و در این بین هرچه زمان ساخت کوتاه‌تر باشد امید بیشتری به زندگی این افراد تزریق می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی‌نژاد با اشاره به آیات قرآن مبنی بر اینکه مردم با داشتن سرپناه در آرامش هستند ادامه داد: مجلس قانون جهش تولید مسکن را تصویب کرده است و دولت به این امر اهتمام دارد و بنیاد مسکن نیز باید در دولت سیزدهم نقش بسیار خوب و قابل قبولی ایفا کند.

وی گفت: سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی باید قابل قبول باشد که در این خصوص صحبت‌های مقدماتی با وزیر راه  وشهرسازی انجام شده است که روزهای آتی تفاهم‌نامه بین طرفین امضا می‌شود و فعالیت بنیادهای مسکن در سراسر کشور چند برابر خواهد شد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین «سیدهادی سهرابی» بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان معرفی شد.

عکس و خبر: امیر ارشادی /

 

برچسب‌ها: 
حسین روحانی نژاد - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - لرستان - سید هادی سهرابی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم