لوله گذاری جدید گاز در سلسله

کد خبر: 
۶۱۳۷
مدیر شرکت گاز سلسله اعلام کرد؛

لوله گذاری جدید گاز در سلسله

لوله گذاری جدید گاز در سلسله

مدیر شرکت گاز سلسله گفت: هفت هزار متر لوله گذاری جدید گاز از ابتدای سال جاری تاکنون به صورت پراکنده در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «داوود بیگلری» روز پنجشنبه اظهار کرد: در راستای توسعه گازرسانی ۳۴۵ علمک گاز برای مشترکان جدید نصب شده است.

وی با اشاره به رینگ کردن چهار ایستگاه داخل شهری افزود: این امر به منظور تاب آوری و مدیریت بحران و جلوگیری از قطع گاز مشترکان انجام شد، همچنین ۹۲۷ کنتور و رگلاتور معیوب به منظور جلوگیری از قطع گاز مشترکان تعویض شده است.

مدیر شرکت گاز سلسله یادآور شد: همچنین ۲۱۵ مورد تعمیر شبکه و ایستگاه و رفع نشتی گاز انجام و ۲ هزار و ۷۵۰ مورد امدادرسانی به شهروندان با استفاده از سامانه ۱۹۴صورت گرفته است.

بیگلری بیان کرد: ۲ ایستگاه فیروزآباد و الشتر به منظور پایداری گازرسانی به شهروندان رینگ شده (اتصال خطوط گاز به یکدیگر) و همچنین ۹۸ مورد رفع نشتی‌های زیرزمینی و رو زمینی جهت جلوگیری از خطرات احتمالی انجام و ۸۳۴ اشتراک جدید صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حاضر ۲۷۵ روستای سلسله گازرسانی شده است، اضافه کرد: تنها هشت روستا در منطقه قلایی شهرستان با توجه به نامه وزارت نیرو و به دلیل قرار گرفتن در حریم سد معشوره و لزوم جابجایی، گازرسانی نشده‌اند.

۲۶ هزار و ۸۲۴ مشترک در شهرستان سلسله وجود دارد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
لوله گذاری گاز سلسله - شرکت گاز سلسله - گاز رسانی - داوود بیگلری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم