لزوم نظارت بیشتر بر ورود افراد به زندان

کد خبر: 
۵۲۲۵
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد؛

لزوم نظارت بیشتر بر ورود افراد به زندان

لزوم نظارت بیشتر بر ورود افراد به زندان

خرم‌آباد- رئیس کل دادگستری لرستان تاکید کرد: بایستی نظارت بیشتری بر ورود افراد به زندان صورت بگیرد و دادسراها در صدور قرارهای منتهی به بازداشت دقت و نظارت جدی و کافی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت الاسلام سعید شهواری امروز چهارشنبه در جلسه شورای قضائی لرستان ضمن خیر مقدم به حضار در جلسه، اظهار داشت: سعی می‌کنیم جلسات شورای قضائی را به صورت ماهانه برگزار کنیم و برای این جلسات دستور کار تعریف کرده و با توجه به اینکه فعالیت دادگستری و سازمان‌های تابعه برنامه محور است یکی از کارهایی که در جلسات شورای قضائی پیگیری خواهیم کرد مسئله تحقق برنامه‌ها در یک بازه زمانی و به طور مستمر است.

وی ضمن اشاره به اینکه برخی از برنامه‌ها نقطه تلاقی در سازمان‌های مختلف تابعه دارند و برنامه‌ها بایستی متوازن پیش بروند، گفت: ملاک ارزیابی در پایان کار میزان تحقق برنامه‌های تحولی و ابلاغی است که بایستی در این راستا تمام تلاش و کوشش خود را به کار گیریم.

رئیس کل دادگستری لرستان، تاکید کرد: هر یک از سازمان‌های تابعه برنامه‌هایی دارند که بایستی به دقت اجرا شود، یکی از چیزهایی که بایستی به صورت جدی پیگیری شود مسئله حد نگاری است و لازم است که در این راستا موانع شناسایی و با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها به سرعت رفع شوند.

حجت الاسلام شهواری ضمن اشاره به اینکه معیشت مردم مسئله‌ای بسیار مهم است، افزود: سازمان تعزیرات بایستی برای جلوگیری از مشکلات حوزه خود برنامه محور بوده و برای هر مسئله‌ای برنامه ریزی کرده و آنها را به خوبی اجرا کند.

وی شورای قضائی را شورایی برای خدمت به مردم و تحقق مأموریت‌های قوه قضائیه دانست و افزود: یکی از مسائل و برنامه‌های دادگستری دادرسی الکترونیک است که زیرساخت‌های آن فراهم شده و بایستی به نهایت خود برسد.

رئیس کل دادگستری لرستان، به دادستان مرکز استان تاکید کرد: بایستی نظارت بیشتری بر ورود افراد به زندان صورت بگیرد و دادسراها در صدور قرارهای منتهی به بازداشت دقت و نظارت جدی و کافی داشته باشند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
دادگستری لرستان - سعید شهواری - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم