لزوم سیراب کردن روستاهای تشنه «دلفان» با تانکر

کد خبر: 
۴۰۳۱
فرماندار دلفان در جلسه ستاد مدیریت بحران تأکید کرد؛

لزوم سیراب کردن روستاهای تشنه «دلفان» با تانکر

لزوم سیراب کردن روستاهای تشنه «دلفان» با تانکر

فرماندار دلفان بر لزوم سیراب کردن روستاهای تشنه این شهرستان با تانکر تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «نورالدین درمنان» در جلسه ستاد مدیریت بحران دلفان که با حضور «حمیدرضا کرم‌وند» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: سزاوار نیست مردم نجیب، ارزشمند و فداکار دلفان اینگونه مورد بی‌مهری قرار گیرند و با موضوع بی‌آبی دست و پنجه نرم کنند به همین دلیل این مشکل به جد پیگیری و به‌زودی مرتفع می‌شود.

وی اظهار داشت: قرار است آبفا شهرستان با هماهنگی بخشداران و استقرار تانکرهای آب در روستاهایی که کمبود آب دارند این موضوع را حل و فصل نمایند و با وجود آبرسانی از طریق تانکرهای آب، نباید شاهد بی‌آبی یا کم‌آبی در روستاها باشیم و هرگونه کم آبی در روستاها قابل قبول نیست.

فرماندار دلفان با تأکید بر اینکه همه ما ملزم هستیم در این لحظه آبفا شهرستان را یاری دهیم، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات استفاده کنیم و از نیروهای انتظامی و سپاه می‌خواهیم برای رفع این مشکل همکاری لازم را داشته باشند.

درمنان در ادامه اعلام کرد: با توجه به گزارشات موجود ۵۰ روستا در این شهرستان با معضل بی‌آبی روبرو هستند به همین دلیل بخشداران باید با جدیت و بصورت شبانه‌روزی در محل کار حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر اندازه که نیاز باشد تانکر در اختیار این شهرستان قرار می‌گیرد و ما نمی‌پذیریم که فلان روستا آب ندارد.

عکس و خبر: علی نجاتی/

 

برچسب‌ها: 
شرکت آب و فاضلاب لرستان - فرمانداری دلفان - نورالدین درمنان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم