لزوم حمايت مديران از برگزاری مسابقات جودوی بانوان در خرم‌آباد

کد خبر: 
۵۰۳۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان تأكيد كرد؛

لزوم حمايت مديران از برگزاری مسابقات جودوی بانوان در خرم‌آباد

لزوم حمايت مديران از برگزاری مسابقات جودوی بانوان در خرم‌آباد

خرم‌آباد - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر لزوم حمایت همه‌جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جودوی بانوان در خرم‌آباد تأکید کرد.

به گزارش پايگاه خبری زرک، «سید آرش قیاسیان» با اشاره به میزبانی لرستان برای برگزاری سه رویداد مهم انتخابی تیم ملی جودو بانوان در بهمن‌ماه امسال، اظهار کرد: این مسابقات در سه رده نوجوانان، جوانان و لیگ برتر بزرگسالان در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات موجب پویایی و نشاط جامعه خواهد شد بر لزوم حمایت مدیران و دستگاه‌های اجرایی از رویدادهای ورزشی و فرهنگی تأکید کرد و افزود: این برنامه به نام و یاد شهدا است و باعث می‌شود استان در مدار دوربین رسانه‌ها قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین با بیان اینکه این مسابقات باتوجه‌به تکریم جایگاه زنان اتفاق خوبی در سطح استان است، تصریح کرد: تعامل خوبی بین ورزش و جوانان استان با دیگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی و بسیج ورزشکاران وجود دارد؛ ولی لازم است مدیران دستگاه‌ها نسبت به حمایت همه‌جانبه از مقوله ورزش و برگزاری این مسابقات به‌ویژه از لحاظ لجستیکی، اسکان و... اقداماتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه حل مشکل اسکان و ناوگان عمومی را در اولویت قرار داده‌ایم، گفت: مدیران می‌توانند از یک درصد اعتبارات عمرانی، کمک‌های خود را به حوزه سلامت و ورزش تزریق کنند.

قیاسیان تأکید کرد: انتظار داریم حمایت و همکاری مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی باعث اتفاقات خوبی در راستای برگزاری این رویداد در استان شود.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
اداره کل ورزش و جوانان لرستان - جودو - مسابقات جودو - آرش قیاسیان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم