لزوم جذب اعتبار آسفالت معابر روستایی لرستان تا پایان سال

کد خبر: 
۲۷۵۶
مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد؛

لزوم جذب اعتبار آسفالت معابر روستایی لرستان تا پایان سال

لزوم جذب اعتبار آسفالت معابر روستایی لرستان تا پایان سال

مدیرکل بنیادمسکن لرستان بر لزوم جذب اعتبار آسفالت معابر روستایی لرستان تا پایان سال تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مسعود رضایی امروز در جلسه مشترک با مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی در استان خبر داد و گفت: با جذب این اعتبار عملیات آسفالت معابر ۱۵۰ روستای استان اجرایی خواهد شد.

وی، فرصت جذب این اعتبار را تاپایان سال‌جاری اعلام و اظهار داشت: با کمک و حمایت‌های مسئولان استانی در راستای جذب این اعتبار ابلاغی، عملیات بهسازی معابر روستایی استان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان با اشاره به بازسازی و بهسازی ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی لرستان طی امسال گفت: ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۱۴میلیارد تومان کمک بلاعوض در راستای مقاوم‌سازی این واحدها به متقاضیان این طرح پرداخت خواهد شد.

رضایی، میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کشور را ۵۰ درصد عنوان کرد و افزود: با اتمام عملیات بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی در دست اجرا، میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی با ثبت رکوردی جدید به ۹۰ درصد افزایش خواهد یافت.

بنیاد مسکن؛ پیشرو در خدمت رسانی به محرومان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات بنیادمسکن انقلاب اسلامی در خدمت‌رسانی به محرومین و روستاییان اظهارکرد: بنیاد مسکن به عنوان نهادی برخاسته از متن نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای عمران و آبادانی روستاها و خدمت‌رسانی به محرومان جامعه پیشرو بوده است.

مهرداد ویسکرمی گفت: ساماندهی روستاهای حاشیه شهرها، بستری مناسب برای ارائه خدمات هرچه بهتر به روستاییان را فراهم خواهد ساخت.

وی، در پایان بر هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانونی در راستای رفع مشکلات روستاییان تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - آسفالت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم