لزوم توسعه اشتغال در لرستان

کد خبر: 
۵۰۱۴
خطب جمعه خرم‌آباد تاکید کرد؛

لزوم توسعه اشتغال در لرستان

لزوم توسعه اشتغال در لرستان

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و خطیب جمعه خرم‌آباد بر لزوم توسعه اشتغال در این استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در سخنانی با تأکید بر اینکه حجاب و عفاف، حکم اسلام و قرآن است و همه باید به آن عمل کنند، اظهار داشت: حجاب مصونیتی بزرگ در مقابل آسیب‌های اجتماعی است و باید به این حکم شرعی و قرآنی به‌خوبی و درستی عمل شود.

وی در ادامه امنیت را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی در ایران خواند و گفت: دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی و غیردولتی به‌پاس قدردانی از این موهبت لازم است همچنان بر سلامت اجتماعی مجموعه نظارت کنند چرا که رعایت حجاب و عفاف و اجرای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در حوزه‌های کاری آنها ضروری است.

خطیب جمعه خرم‌آباد با اشاره به خدمات ارزشمند دولت سیزدهم در همه عرصه‌ها، این خدمات را به دودسته خدمات قابل‌تقدیر و خدمات قابل تغییر تقسیم کرد و گفت: خدمات قابل‌تقدیر دولت سیزدهم شامل اجرای موفق طرح واکسیناسیون عمومی، ارتباط مفید و مؤثر با کشورهای همسایه و ورود به برخی پیمان‌های منطقه‌ای، به‌ثمررسیدن برخی طرح‌های بزرگ در شهرهای بزرگ، اجرای طرح اقدام ملی مسکن و توسعه بیمه رایگان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به تشریح خدمات قابل تغییر دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: برخی از این خدمات نیازمند تغییرات اساسی و بنیادین هستند که تغییر نگاه دولت به توسعه اشتغال در لرستان و بازگشت کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل استان به چرخه تولید از جمله مهم‌ترین آنها است.

وی، همچنین تغییر جایگاه برخی افراد در قوه مجریه را از جمله این خدمات قابل تغییر خواند و افزود: جابه‌جایی این افراد می‌تواند موجب شتاب بیشتر توسعه کشور شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، تصریح کرد: برخی از این افراد متأسفانه از ریل انقلاب خارج شده‌اند و باید به آن برگردند.

در ادامه از صبر و استقامت خانواده‌های شهیدان احمد و شهریار پاپی و شیرعلی محمودوند قدردانی شد و هم‌زمان با سراسر استان، نمازگزاران جمعه خرم‌آباد با شرکت در راهپیمایی ضداستکباری، اهانت دولت فرانسه به مقدسات و ساحت مرجعیت را محکوم کردند.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
نماینده ولی فقیه در لرستان - سید احمدرضا شاهرخی - خطبه های نماز جمعه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم