لزوم توجه مسئولان به جبران عقب‌ماندگی‌های لرستان

کد خبر: 
۵۶۴۶
نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد؛

لزوم توجه مسئولان به جبران عقب‌ماندگی‌های لرستان

لزوم توجه مسئولان به جبران عقب‌ماندگی‌های لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بر لزوم توجه مسئولان به جبران عقب ماندگی‌های استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» در خطبه‌های نماز این هفته در مصلای الغدیر این شهر با بیان اینکه همه افکار، اندیشه‌ها و اقدامات در داخل کشور باید متوجه پیشرفت کشور و استان در همه عرصه‌ها باشد، گفت: در استان باید همه مدیران، مسئولان و مردم شبانه‌روز در تلاش برای پیشرفت استان باشند.

وی گفت: دستور رئیس‌جمهور برای پیشرفت استان‌های زاگرس نشین و جبران عقب‌ماندگی‌های این استان‌ها باید موردتوجه همه مسئولان قرار بگیرد و اجرایی شود.

خطیب جمعه خرم‌آباد، تسریع در زیرساخت‌ها، احداث راه‌آهن و سدمعشوره بدون کاستن از ارتفاع و حجم مخزن، تکمیل بیمارستان‌ها، راه‌اندازی صنایع تعطیل، نیمه‌تعطیل و یا نیمه تکمیل، احداث صنایع جدید را نیاز ضروری لرستان برشمرد و گفت: تحقق این موارد منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و بیکاری در این استان می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه تقدیر، تجلیل و نقد منصفانه باید وجود داشته باشد گفت: بداخلاقی‌ها و بدزبانی‌ها نباید مردم، مسئولان و خواص را از پیشرفت استان و ارتقای فرهنگی و دینی غافل کند.

امام‌جمعه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مقام و منزلت حضرت زهرا (س) بسیار باارزش و قدر و منزلت این حضرت همچون قبر مطهر ایشان مخفی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به ۲۵ آذرماه روز تحقیق و پژوهش و گفت: آموزش، پژوهش و نوآوری راه موفقیت و پیشرفت در هر دولت و کشور است که امیدواریم مسئولان با طراحی، برنامه‌ریزی و اقدامات به‌جا، پیشرفت فرهنگی را رقم بزنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی در ادامه به ۲۷ آذر سالروز شهادت عالم روحانی مجاهد شهید آیت‌الله دکتر «محمد مفتح» و نام‌گذاری آن به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: برای داشتن جامعه‌ای پیشرو در حوزه علم، دین، معنویت و اخلاق نیاز به اقدام مشترک حوزه و دانشگاه است.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها باید در خدمت مردم باشد و حوزه‌های علمیه هم باید با فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و تبلیغ علم و معارف اسلامی خستگی‌ناپذیر همچون گذشته این برنامه‌ها را با جدیت و کیفیت بهتری دنبال کنند.

پایان پیام/
 

 

برچسب‌ها: 
نماینده ولی فقیه در لرستان - خطبه های نماز جمعه - پیشرفت استان‌های زاگرس نشین

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم