لزوم توجه به ایجاد اشتغال دانش‌بنیان و مهارت محور در لرستان

کد خبر: 
۵۱۳۴
مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان تاکید کرد؛

لزوم توجه به ایجاد اشتغال دانش‌بنیان و مهارت محور در لرستان

لزوم توجه به ایجاد اشتغال دانش‌بنیان و مهارت محور در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان بر لزوم توجه به ایجاد اشتغال دانش‌بنیان، مهارت محور و پایدار در این استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «حشمت اله معتمدی» امروز یکشنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه لرستان و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان، اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، تغییر رویکرد داشته و برای همه اقشار جامعه از جمله اقشار مهم دانشجویان و دانش‌آموختگان، آموزش و ارتقای مهارت‌های کاربردی در راستای ایجاد اشتغال پایدار را برنامه‌ریزی کرده است.

وی، تصریح کرد: با گسترش همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان و دانشگاه لرستان، بایستی همگرایی در راستای ارتقای کیفی خدمات مشترک به جامعه هدف به‌ویژه دانشجویان و دانش آموختگان، گسترش یابد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان، افزود: موضوع کارورزی دانشجویان و ارتباط دانشگاه با صنعت از جمله موضوعات مهمی است که بایستی در اینگونه همکاری‌ها بر پایه مهارت‌افزایی، افزایش یابد.

معتمدی، اظهار داشت: برای ارتقای اثرگذارتر کارگاه‌های مهارت‌آفرین بایستی از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه لرستان استفاده شود.

وی، عنوان کرد: از ظرفیت و توانمندی اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان برای ارتقای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید بهره‌گیری شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان، بیان کرد: توانمندی‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان و دانشگاه لرستان بایستی به اشتراک گذاشته و از تجربیات همدیگر برای ارتقای آموزش‌های مهارتی و کاربردی جامعه استفاده شود.

معتمدی، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم این نوع همکاری‌ها و انعقاد اینگونه تفاهم‌نامه‌ها، این است که اشتغال دانش‌بنیان، مهارت‌محور و پایدار در جامعه گسترش یابد و نهادینه شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
فنی و حرفه ای لرستان - حشمت اله معتمدی - اشتغال

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم