لزوم برگزاری انتخابات بی‌حاشیه در لرستان

کد خبر: 
۳۵۷۳
رئیس ستاد انتخابات لرستان تأکید کرد؛

لزوم برگزاری انتخابات بی‌حاشیه در لرستان

محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات استان لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان بر لزوم برگزاری انتخابات بی‌حاشیه در استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ محمود ثمینی امروز شنبه که در جلسه ستاد انتخابات لرستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: لرستان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خوش درخشید و از آن به عنوان یک انتخابات بدون حاشیه یاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات سالم و بی‌حاشیه در استان مورد انتظار است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم این اتفاق بار دیگر و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تکرار شود و با حفظ شرایط و بهبود عملکرد بتوانیم زمینه برگزاری انتخابات پیش رو را به خوبی فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در ادامه افزود: تمامی زیرساخت‌ها در استان برای برگزاری انتخابات فراهم باشد و در همین راستا ضرورت دارد از ظرفیت‌های موجود مانند صدا و سیمای مرکز استان به خوبی بهره برد و تمامی اقدامات به خصوص اطلاع رسانی انتخابات را مستندسازی کرد.

ثمینی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در بازه زمانی ثبت نام داوطلبان انتخابات روستاها، فرمانداران و بخشداران در مدت باقیمانده نسبت به فراهم‌سازی شرایط برای سهولت ثبت نام کاندیداها اقدام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که تمامی داوطلبان بتوانند فرآیند ثبت‌نام را با موفقیت انجام دهند و از این حیث هیچ روستایی در سطح استان بدون شورا نماند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سیاسی - انتخابات ۱۴۰۰

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم