لزوم انعکاس خدمات دولت در دهه فجر

کد خبر: 
۲۹۰۷
فرماندار خرم‌آباد تاکید کرد؛

لزوم انعکاس خدمات دولت در دهه فجر

لزوم انعکاس خدمات دولت در دهه فجر

فرماندار مرکز لرستان بر لزوم انعکاس خدمات دولت در دهه فجر توسط ادارات دولتی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ جعفر طولابی در جلسه شورای اداری مرکز لرستان که هفتم بهمن ماه با دستور کار اتخاذ تصمیمات لازم برای برگزاری مراسم دهه مبارک فجر و کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری این کنگره و انعکاس خدمات دولت در دهه فجر اقدامات مناسبی انجام دهند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی خدمات دولت در شرایط کنونی بسیار مهم است، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای جمهوری اسلامی و این اقدامات را در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و پژوهشی بیان کنند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که همه دشمنان ایران دست به دست هم داده‌اند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند، تأکید کرد: این توطئه‌ها با درایت و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم خنثی شده است.

طولابی با تأکید بر اینکه تشریح دستاوردهای نظام و ایجاد امید و نشاط برای مردم بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: دشمنان سعی دارند با القای نارکارآمدی نظام جمهوری اسلامی مردم را مایوس کنند و همین موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی یادآور شد: در دهه فجر علاوه بر افتتاح طرح‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی، تجلیل از خانواده‌های شهدا نیز انجام می‌شود.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان گفت: شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و وظیفه داریم به بهترین نحو ممکن برای بهتر برگزار شدن این کنگره تلاش کنیم.

طولابی یادآور شد: خرم‌آباد نیز بیش از ۲۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱۱ کمیته برای برگزاری این کنگره در شهرستان تشکیل شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - دهه فجر - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم