لرستان رکوردار مشارکت در انتخابات

کد خبر: 
۶۲۴۸
استاندار لرستان بیان کرد؛

لرستان رکوردار مشارکت در انتخابات

لرستان رکوردار مشارکت در انتخابات

استاندار لرستان گفت: استان لرستان همواره رکورددار حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات طی سال‌های پس از انقلاب بوده است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «فرهاد زیویار» شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی اظهار کرد: بررسی حداقلی نشان می‌دهد در ۴۵ سال گذشته لرستان همیشه جزو هفت استان برتر برای حضور حداکثری و پرشور انتخابات در سطح کشور بوده است.

وی تصریح کرد: تلاش برای برگزاری پرشور انتخابات سبب می‌شود که خصلت مهم لرها و لرتباران یعنی پایبندی به نظام و اهداف نظام جمهوری اسلامی، علیرغم مشکلاتی که دارند، همچون همیشه پرشور و گرم باشد.

زیویار بیان کرد: مردم لرستان هیچ گاه از ابراز وفاداری به اسلام و میهن اسلامی فروگذار نکرده‌اند و همیشه با حضور حداکثری خود، پشتیبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌ و از آن دفاع کرده اند.

وی همچنین با اشاره به میلاد حضرت بقیه الله «عج» و اعیاد شعبانیه افزود: دستگاه‌های اداری، گروه های غیردولتی و فرهنگی باید تلاش کنند این اعیاد با شور و نشاط و با توجه به ایام انتخابات برگزار شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و در حال حاضر ۳۵۰ کاندیدا در این رقابت حضور دارند.

پايان پیام/

 

برچسب‌ها: 
مشارکت در انتخابات - انتخابات لرستان - استاندار لرستان - فرهاد زیویار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم