لرستان را به قطب وکالت ایران تبدیل می‌کنیم 

کد خبر: 
۷۰۰۴
مدیر هلدینگ حقوقی عدل امید:

لرستان را به قطب وکالت ایران تبدیل می‌کنیم 

علی امیدی مدیر هلدینگ تخصصی «عدل امید»

مدیر هلدینگ حقوقی «عدل امید» گفت: ما می‌توانیم لرستان را به قطب وکالت ایران تبدیل کنیم و با ارائه خدمات تخصصی نوین به مردم و آگاه‌سازی آنان، آشتی میان مردم و وکلا را ایجاد نماییم.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «علی امیدی» در آیین افتتاح هلدینگ حقوقی «عدل امید» که در سینما کیو خرم‌آباد برگزار شد، گفت: من فکر می‌کنم در ابتدا شاید استفاده از کلمات بزرگترین و تخصصی‌ترین بزرگنمایی باشد و همه ما تهران را مرکز چنین حرکات بزرگی می‌‌دانیم؛ اما تاکنون هیچ موسسه‌ای با این تعداد تخصص تشکیل نشده است و ما می‌توانیم یک مرجع در کشور باشیم‌.

وی افزود: ما می‌توانیم لرستان را به قطب وکالت ایران تبدیل کنیم و با ارائه خدمات تخصصی نوین به مردم و آگاه‌سازی آنان، آشتی میان مردم و وکلا را ایجاد نماییم.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: آینده وکالت متعلق به وکلای تخصصی است و ما به‌عنوان بزرگترین هلدینگ حقوقی کشور در کنار کانون وکلای دادگستری لرستان، وکلای جوان را به سمت تخصصی سوق دهیم که در نتیجه‌بخشی پرونده‌های مردم و احقاق حقوق عامه تاثیرگذار خواهد بود.

«امیدی» اظهار کرد: این تیم نخبه و آرندی با همکاری ۶۰ وکیل نخبه از سراسر کشور سعی در تحقق حقوق عامه مردم به بهترین شکل دارد.

وی ادامه داد: از آرمان‌های ما این است که هیچ فردی از خدمات حقوقی بی‌بهره نباشد و از همین جا قول می‌دهیم ماهانه ۲۰پرونده معاضدتی را قبول و آزادی ۵۰ زندانی را در بدو تاسیس انجام دهیم و مبلغی نیز برای آزادسازی یک مادر دربند اختصاص می‌دهیم‌.

مدیر هلدینگ تخصصی «عدل امید» در پایان از همراهان خود در رقم زدن این اتفاق مهم از جمله برادرش «امیرحسین امیدی» و خانواده و همکاران خود قدردانی کرد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
موسسه حقوقی - عدل امید - علی امیدی - کانون وکلای دادگستری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم