لرستان؛ میزبان کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم

کد خبر: 
۶۰۷۱
یک مسئول خبر داد؛

لرستان؛ میزبان کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم

لرستان؛ میزبان کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم

دبیر اجرایی کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم از برگزاری این کنفرانس در لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «پویان پدرام» امروز ۱۱ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم ۲۵ بهمن ماه به میزبانی استان لرستان در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: قرار بود این همایش اوایل بهمن ماه برگزار شود اما به دلیل استقبال دانشگاه‌های سراسر کشور زمان آن تغییر کرد و به ۲۵ بهمن ماه موکول شد.

دبیر اجرایی همایش ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم، تصریح کرد: از ابتدای اعلام فراخوان تاکنون ۱۸۱ مقاله به دبیرخانه این همایش واصل شده که عمده آنها مربوط به فضای پزشکی، تحقیقاتی و کشاورزی است.

پدرام ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما این است که دبیرخانه دائمی این کنفرانس در استان شکل بگیرد و به دنبال برنامه‌ریزی‌ها در زمینه‌های علمی مختلف هستیم تا دانشجویان استان به این توان علمی برسند که بتوانند مشکلات کشور را مرتفع سازند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری این همایش ملی، اظهار کرد: با دانشگاه‌های مختلف در سطح کشور و دستگاه‌های اجرایی استان مکاتبه شده، مجوز ISC گرفته شده و سعی شده از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی بتوانیم استفاده کنیم.

دبیر اجرایی همایش ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم بیان کرد: به دنبال این هستیم که به یک زیست‌بوم، بومی استان در حوزه‌های مختلف فناوری اعم از هوش مصنوعی، علوم شناختی و IT برسیم.

پدرام اضافه کرد: در این همایش دانشگاه‌های مختلف کشور حضور دارند و اعضای هیات علمی این دانشگاه‌ها به عنوان داور در این همایش حضور خواهند داشت.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
بیوتروریسم - بسیج دانشجویی - پویان پدرام

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم