لرستان؛ رکورددار مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کشور

کد خبر: 
۷۰۳۹
مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد؛

لرستان؛ رکورددار مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کشور

لرستان؛ رکورددار مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کشور

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با بیان اینکه تاکنون ۷۶درصد واحدهای مسکن روستایی لرستان مقاوم‌سازی شده است، تصریح کرد: لرستان رتبه نخست را در مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سطح کشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «پویا تابعی» در دیدار با مدیر شعب بانک ملی لرستان گفت: ۱۵۳ هزار واحد مسکن روستایی در لرستان وجود دارد که تاکنون  کار مقاوم‌سازی بیش از ۱۱۵ هزار واحد مسکن روستایی در استان به اتمام رسیده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه حدود ۷۶ درصد از واحدهای مسکن روستایی لرستان مقاوم‌سازی شده تصریح کرد: در این زمینه رتبه نخست را در سطح کشور داریم.

«تابعی» با اشاره به اینکه کار مقاوم‌سازی بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی لرستان در دست اقدام است، افزود: اجرای این طرح نیازمند مشارکت مردم و همکاری و تعامل بانک‌های عامل استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: سهمیه تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در بانک ملی ۲۲۰۰ لرستان واحد است که تاکنون ۱۹۵۰ واحد به این بانک معرفی شده است.

در ادامه «تابعی» انتصاب «یاسمی» به‌عنوان مدیریت امور شعب بانک ملی استان لرستان را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: با همکاری مضاعف با مجموعه بانکی استان در راستای  خدمت‌رسانی به جامعه هدف روستایی گام برداریم.

مدیر شعب بانک ملی لرستان کسب مقام نخست لرستان در مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سطح کشور را موفقیتی ارزنده و قابل‌تقدیر عنوان نموده و تصریح کرد: مجموعه بانک ملی لرستان از تمام ظرفیت و توان خود در راستای حل مشکلات مربوط به انعقاد قرارداد با متقاضیان تسهیلات مسکن روستایی لرستان استفاده خواهد کرد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
بنیاد مسکن لرستان - پویا تابعی - مقاوم سازی مسکن روستایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم