لرستان؛ دهمین استان نمونه کشور در امر مشارکت

کد خبر: 
۶۰۸۸
معاون سیاسی وزیر کشور:

لرستان؛ دهمین استان نمونه کشور در امر مشارکت

لرستان؛ دهمین استان نمونه کشور در امر مشارکت

معاون سیاسی وزیر کشور پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد، حساسیت‌های ویژه این دوره از انتخابات را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، معاون سیاسی وزیر کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با اعلام آمادگی مسئولان برگزار کننده انتخابات برای برگزاری مطلوب انتخابات به حساسیت‌های ویژه این دوره از انتخابات نسبت به دیگر انتخاب‌های برگزار شده در کشور اشاره کرد و افزود: این انتخابات با توجه به حوادثی که پیرامون کشورمان رقم خورده از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس ستاد انتخابات کشور همچنین از تایید صلاحیت بیش از ۱۳ هزار نفر از نامزدهای انتخابات ۱۱ اسفند تاکنون در کشور خبر داد و گفت: تا ۱۹ بهمن پایان زمان بررسی صلاحیت‌ها امکان اضافه شدن اسامی متصور است.

سید محمدتقی شاهچراغی در ادامه افزود: لرستان به لحاظ برنامه‌ریزی و اجرا در وضعیت مطلوبی قرار دارد و آماده اجرای انتخابات پیش رو است.

وی همچنین استان لرستان را دهمین استان نمونه کشور در امر مشارکت نامید و گفت: نظرسنجی‌های گروه‌های مختلف در کشور بیانگر توجه ویژه مردم به مشارکت است زیرا مشارکت قوی، مجلس قوی را به دنبال دارد و مشارکت امنیت ساز است و چشم دشمنان را کور خواهد کرد.

وی مهم‌ترین وظیفه مسئولان را خدمت به مردم و در بحث انتخابات، امانت داری و صیانت از آرا مردم دانست و گفت: آن چیزی که از مجریان انتظار می‌رود، همدلی و همراهی با آحاد مردم و ایجاد آرامش است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
معاون سیاسی وزیر کشور - محمدتقی شاهچراغی - برنامه ریزی و اجرا - انتخابات

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم