قطع رابطه اروپا با ایران را نباید جدی گرفت

کد خبر: 
۴۸۶۱
نماینده مردم پلدختر در مجلس:

قطع رابطه اروپا با ایران را نباید جدی گرفت

سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: قطع رابطه اروپا با ایران را نباید جدی گرفت.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «سیدحمیدرضا کاظمی»، با در واکنش به قطع رابطه پارلمان اروپا با همتایان خود در ایران، گفت: اروپایی‌ها تابع آمریکا هستند و هر سیاستی که کاخ سفید دنبال کند، کشورهای اروپایی مجری آن هستند و اروپا و آمریکا از روزی که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد با ملت ایران مشکل دارند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس با بیان اینکه غربی‌ها استقلال و تمامیت ارضی کشور ایران را نمی‌خواهند، تاکید کرد: قطع رابطه پارلمان اروپا با مجلس شورای اسلامی را نباید جدی گرفت.

وی بیان کرد: اروپا به جای واکنش نشان دادن به اتفاقات داخلی ایران، به مشکلات کشورهای خودشان رسیدگی کنند، بیش از ۲ سال است که در فرانسه مردم اعتراض کرده و پلیس با آنها برخورد می‌کند، اروپا درباره مسائل خود موضع‌گیری کنند آنها صلاحیت دخالت در مسائل داخلی ایران را ندارند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس اظهار داشت: هفته آینده که نشست علنی مجلس برگزار می‌شود، در مقابل این موضع غیرمعقول پارلمان اروپا که آن را دخالت در امور داخلی کشور می‌دانیم، واکشن نشان می‌دهیم و موضع‌گیری می‌کنیم.

به گزارش زرک، رئیس پارلمان اروپا اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی ارتباطات و گفتگوهای مستقیم میان این نهاد اروپایی و جمهوری اسلامی ایران قطع می‌شود./

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
حمیدرضا کاظمی - مجلس شورای اسلامی - پلدختر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم