فکر می‌کنند ما در تهران بستنی چهارقلو می‌خوریم

کد خبر: 
۱۹۴۰
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

فکر می‌کنند ما در تهران بستنی چهارقلو می‌خوریم

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیگیری مشکلات در وزارتخانه‌ها با «اسنپ» جابجا می‌شوم بطوریکه حالم خراب می‌شود و اگر این موارد را عنوان نکنیم فکر می‌کنند ما در تهران بستنی چهارقلو می‌خوریم.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مهرداد ویس‌کرمی امروز شنبه در نشست با اصحاب رسانه لرستان از عملکرد شهردار مرکز استان انتقاد کرد و گفت: اگر در شورای شهر و شهرداری افراد سالم و پاک‌دستی وجود نداشته باشد، جای «زد و بند» در آن بیشتر از مجلس است و ما نسبت به این نهاد بی‌تفاوت نیستیم و هیچ تعارفی با کسی نداریم و آنچه را که درست است عمل می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر نیاز باشد تحقیق و تفحص از شهرداری را در دستور کار قرار می‌دهیم، تصریح کرد: شهرداری خرم‌آباد نیاز به تحول و بازبینی اساسی دارد. متأسفانه بیشترین شکایات و مشکلات مردم مربوط به این نهاد است و گره‌های کور بسیاری در شهرداری داریم.

رفع مشکلات کارخانه صدر فولاد تا قبل از عاشورا

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از رفع مشکلات کارخانه صدر فولاد تا قبل از عاشورای حسینی خبر داد.

ویس‌کرمی با اعلام این خبر گفت: کارخانه صدر فولاد خرم‌آباد ۶۰۰ میلیارد بدهی دارد که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و به گفته‌ی «امیدی» مدیرعامل این کارخانه تا قبل از عاشورا یعنی طی هفته آینده مشکلات مرتفع می‌شو

وی ادامه داد: با راه‌اندازی خط ذوب کارخانه صدر فولاد خرم‌آباد فرصت‌های شغلی زیادی ایجاد خواهد شد.

اراده جدی دارم موانع بر سر راه سرمایه‌گذاری را بردارم

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه به پروژه راه‌آهن خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: در این رابطه به دنبال اجرای ماده ۵۶ و استفاده از ظرفیت یک سرمایه گذار برای عملیاتی شدن آن هستیم.

ویس‌کرمی با بیان اینکه این پروژه حدود پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: به وزیر راه هم گفته‌ام اگر این پروژه با این روند پیش برود چندین سال دیگر هم افتتاح نمی‌شود هر چند بنا بر گفته‌ی وزیر  اگر سرمایه‌گذار پیدا شود این پروژه به بخش خصوصی سپرده می‌شود.

برای پیگیری مشکلات در وزارتخانه‌ها با «اسنپ» جابجا می‌شوم

او با تاکید بر اینکه  اراده جدی دارم که هر کسی قصد سرمایه گذاری در این پروژه را دارد، مشکلات و موانع بر سر راه کار آن را بردارم، تصریح کرد: برای پیگیری مشکلات در وزارتخانه‌ها با «اسنپ» جابجا می‌شوم بطوریکه حالم خراب می‌شود و اگر این موارد را عنوان نکنیم فکر می‌کنند ما در تهران بستنی چهارقلو می‌خوریم و به قول بعضی‌ها حقوق دویست میلیونی می‌گیریم.

سرمایه‌گذار پروژه شیلات سپیددشت آماده است

این نماینده مجلس یازدهم به پروژه شیلات سپیددشت نیز اشاره کرد و بیان داشت: در قالب ماده ۲۷ برای واگذاری آن به بخش خصوصی پیگیری‌هایی انجام دادیم. خوشبختانه سرمایه‌گذار این پروژه آماده است.

ویس‌کرمی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته به زودی به مزایده گذاشته می‌شود و امیدواریم تا دو سال آینده چند هزار تن ماهی در این مجتمع تولید و زمینه ایجاد هزار فرصت شغلی فراهم شود بطوریکه تحول بزرگی در بخش پاپی اتفاق خواهد افتاد.

مشکل ۱۵ ساله بیمارستان مهرگان را با ۱۰ ساعت وقت گذاشتن مرتفع کردیم

ویس‌کرمی در ادامه سخنان خود به رفع مشکلات مربوط به پروژه بیمارستان مهرگان خرم‌آباد اشاره و خاطرنشان کرد: مشکل ۱۵ ساله این بیمارستان با بانک ملت را با ۱۰ ساعت وقت گذاشتن مرتفع کردیم و با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته طی دو تا سه سال دیگر ۵۰۰ فرصت شغلی در این بیمارستان ایجاد می‌شود مگر اینکه سرمایه‌گذار نخواهد کار کند.

وی افزود: اگر سرمایه‌گذاری بعد از رفع مشکل کار نکند وظیفه‌ی ما به عنوان خادمان مردم شفاف سازی است.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب‌ها: 
مهرداد ویسکرمی - نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس - نشست خبری - راه آهن لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم