فوت ۲ بیمار و ثبت ۹۱ مورد ابتلای جدید در لرستان

کد خبر: 
۱۴۱۹
یکشنبه ۱۱ خرداد۹۹؛

فوت ۲ بیمار و ثبت ۹۱ مورد ابتلای جدید در لرستان

فوت 2 بیمار و ثبت 91 مورد ابتلای جدید در لرستان

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان اعلام کرد: با مرگ ۲ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ تعداد کل جانباختگان استان به ۱۶۲ نفر رسید. همچنین موارد ابتلا به ویروس کرونا با افزایش ۹۱نفری به ۴هزار و ۲۷۲ تن رسید.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا نیکبخت ظهر امروز یکشنبه اظهار داشت: از ۵۰۲ نمونه ارسالی طی بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان تعداد۹۱ نفر به آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در لرستان اضافه شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان دو فوتی به علت کووید-۱۹ در لرستان داشته‌ایم، افزود: از ابتدا تا کنون تعداد ۱۶۲ نفر از هم‌استانی‌ها به علت کرونا جان باخته‌اند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان در ادامه به آخرین آمار مبتلایان به کووید-۱۹ اشاره کرد و گفت: تا کنون۲۵۱۸۹ نمونه از بیماران مشکوک به کووید-۱۹ در استان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۲۲۳۸۳ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۴۲۷۲ مورد مثبت و تعداد ۱۸۱۱۱ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت با بیان اینکه تعداد ۲۵ نفر مبتلا به کووید-۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، یادآور شد: از ابتدا تا کنون تعداد ۴۰۸۵ نفر که در لرستان مبتلا به کووید-۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند./

 

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشكي لرستان - محمدرضا نيكبخت - اینفوگرافیک - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم