فوتی‌هاي كرونايي بر اساس موازین شرعی تغسيل،تکفين و تدفين می‌شوند‌

کد خبر: 
۷۲۹
نماينده ولي فقيه در لرستان:

فوتی‌هاي كرونايي بر اساس موازین شرعی تغسيل،تکفين و تدفين می‌شوند‌

حجت الاسلام والمسلمين سيد احمدرضا شاهرخي

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حضور در جبهه مقابله با کرونا برگ زرین دیگری برای روحانیون است که این چنین افتخار آفرینی کردند، افزود: فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹براساس امور شرعی تغسيل،تکفين و تدفين مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار زرك، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در جلسه ویديو کنفرانس با ائمه جمعه لرستان که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا در لرستان خوشبختانه ائمه جمعه در سراسر استان در عرصه جهاد همواره حضور داشته و با مدافعان سلامت،کادر درمانی،گروه‌های جهادی و نیروهای امنیتی همکاری داشته و گاها پیشرو بوده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور در جبهه مقابله با کرونا برگ زرین دیگری برای روحانیون است که این چنین افتخار آفرینی کردند، افزود: طی ارتباط با دفتر رهبر معظم انقلاب ایشان بر غسل،کفن و تدفین فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹براساس امور شرعی بسیار تاکید داشته در همین راستا جای ابهام و پرسشی باقی نمی‌ماند و آنچه دستور مقام معظم رهبری است را باید انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امیدواریم با توجه و عنایات امام زمان (عج) شاهد عدالت و برپایی پرچم اسلام در بالاترین قله‌ها باشیم.

 

برچسب‌ها: 
نماينده ولي فقيه در لرستان - حجت الاسلام شاهرخی - ويروس كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم