فعالیت ۳۲ راهدارخانه در لرستان

کد خبر: 
۳۷۷۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

فعالیت ۳۲ راهدارخانه در لرستان

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از فعالیت ۳۲ راهدارخانه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ عباس شرفی امروز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اعلام این خبر افزود: در سال‌جاری ۳ راهدارخانه دیگر در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت و سلسله ساخته می‌شود.

وی طول راه‌های استان لرستان را ۷ هزار و ۹۵۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این راه‌ها شامل آزادراه، بزرگ راه، راه اصلی و فرعی آسفالته و خاکی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به این که در سال‌های اخیر ۵ راهدارخانه به راهدارخانه‌های استان اضافه شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۲ راهدارخانه در استان لرستان فعال است.

شرفی خاطرنشان کرد: احداث ساختمان اداره راهداری شهرستان رومشکان و بهسازی ساختمان اداره راهداری کوهدشت از برنامه‌های پیش روی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان است.

وی ابراز امیدواری کرد: طی سال‌های آینده تمامی محورهای ارتباطی لرستان از راهدارخانه‌های مجهز و استاندار برخوردار شود.

آخرین وضعیت محور خرم‌آباد به پلدختر

شرفی در ادامه سخنان خود با اشاره به محور خرم‌آباد به پلدختر در جریان سیلاب ۹۸، بیشترین خسارت را متحمل شد گفت: این محور تقریباً در ۲۰ نقطه قطع کامل شد و ما با فروکش کردن سیلاب، عملیات ساماندهی این محور را با امکانات خود شروع کردیم و در ادامه با گسیل ماشین آلات و امکانات ۱۹ استان، در ۴۵ روز، ارتباط را برقرار کردیم.

وی بیان داشت: از ۱۸ مرداد ماه، ۱۰ دستگاه پل بزرگ با محوریت پل «چم مهر» را در این مسیر به بهره برداری رساندیم، ۲۰ کیلومتر از این محور ساماندهی اساسی شد، از ۱۷ اردیبهشت تا اواخر مرداد ماه ۹۸، ۱۰ دستگاه پل بزرگ را افتتاح کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: واریانت جدید در این محور در دست احداث است، برآورد اولیه این پروژه قریب به هزار میلیارد تومان است و در اولویت قرار گرفته است، بین یک تا دو قطعه آن نیز شروع شده است، در این محور هم در بخش راه و هم بخش ابنیه فعال هستیم، عمده پل‌های بزرگ به غیر از پل‌های «برگلان سوخته» و «بن لار» ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان - عباس شرفی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم