فرمانداران موظف به مسدود کردن مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری شدند

کد خبر: 
۱۳۴۴
ممنوعيت دوباره تردد خودروهای غیر بومی به لرستان با شيوع كرونا؛

فرمانداران موظف به مسدود کردن مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری شدند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ممنوعیت ورود به تمامی جاذبه‌های گردشگری و نیز تردد خودروها با پلاک‌های غیر بومی در استان طبق تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا خبرداد و گفت: فرمانداران هر شهرستان موظف به مسدود کردن مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری شدند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید امین قاسمی ظهر امروز که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اذعان داشت: بنا بر تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار بیماری کرونا، تمامی جاذبه‌های گردشگری، مراکز تفریحی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، تاسیسات گردشگری و هتل‌های استان تا پایان هفته جاری جمعه ۹خرداد۹۹ به طور کامل تعطیل می‌باشند.

دبیر ستاد خدمات سفر استان با اشاره به جلوگیرس از ورود خوردروها با پلاک غیر بومی به استان افزود: همچنین ورود به مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری برای عموم چه خودرو با پلاک بومی و چه غیر بومی نیز ممنوع است.

قاسمی تاکید کرد: در صورت تردد در اطراف و مسیرهای منتهی به جاذبه‌های گردشگری پلیس مطابق قانون با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی در پایان گفت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، فرمانداران هر شهرستان موظف به مسدود کردن مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری شدند. /

يعقوب دالوند

 

 

برچسب‌ها: 
اداره كل ميراث فرهنگي لرستان - سيد امين قاسمي - ويروس كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم