فراهم شدن زیرساخت‌های حضور بانوان در ورزشگاه «لرآرنا»

کد خبر: 
۷۱۰۰
خبرِ خوشِ مالک باشگاه خیبر برای بانوان؛

فراهم شدن زیرساخت‌های حضور بانوان در ورزشگاه «لرآرنا»

مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه اعتقاد من این است که بانوان باید حضور داشته باشند، اعلام کرد: بخش عمده‌ای از هواداران خیبر را بانوان تشکیل می‌دهند و در ورزشگاه جدید این موضوع اعمال شده، ضمن اینکه هدف باشگاه ایجاد یک جایگاه آبرومند برای بانوان است.

به گزارش زرک، «مسعود عبدی» که در نشست مطبوعاتی سخن می‌گفت، با اشاره به رکورد ۷۷ امتیازی خیبر، گفت: تیم ما در سال گذشته هیچ گاه دو باخت پیاپی نداشته که این نشان از وحدت و انسجام تیم دارد و البته هوادارانی که در ۱۷ بازی خانگی باعث برد خیبر شدند.

مالک باشگاه خیبر با تاکید بر اینکه با همکاری تیم خیبر، اداره کل ورزش و جوانان استان و در راس آن «وحید والیزاده مرادی» و هیات فوتبال، نیم فصل اول شاهد بازی‌های خیبر در خرم‌آباد خواهیم بود، افزود: فقط نورپردازی ورزشگاه باقی مانده که آن هم در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم هرچه زودتر انجام گیرد.

وی با گلایه از مسئولی که الآن مسئول نیست اظهار داشت: اگر سنگ اندازی‌ها نبود ورزشگاه دو سال پیش آماده می‌شد، اما متاسفانه حاضر به امضای تفاهم نامه نبودند؛ چون اصرار داشتند در صورت صعود تیم، آن را حمایت خواهند کرد.

«عبدی» با بی اهمیت شمردن مسائل حاشیه ای که بعضی‌ها برای تیم درست می کنند خاطرنشان ساخت: اعضای کادر فنی مورد تایید سرمربی است و یک مربی خارجی نیز به جمع تیم اضافه خواهد شد.

وی تعداد بازیکنانی که قراردادشان تمدید شده را ۱۰ نفر برشمرد و افزود: علاوه براین، ۱۰ بازیکن جدید که ۴ نفر آنها لرتبار هستند، و تعدادی بازیکن خارجی(از جمله از کنیا و برزیل) در راه خیبر هستند.

«عبدی» در پایان گفت: مطابق قانون، تیم فوتبال بانوان نیز بعنوان یک تکلیف تشکیل خواهد شد.

خبر: مهری پهلوانی 

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
خیبر خرم آباد - مسعود عبدی - بانوان - ورزشگاه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم