فرازی از وصیت‌نامه شهيد «محمد حسن تركاشوند»

کد خبر: 
۲۳۵۰

فرازی از وصیت‌نامه شهيد «محمد حسن تركاشوند»

فرازی از زندگي نامه شهيد «محمد حسن تركاشوند»

در متن زیر فرازی از زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهید «محمد حسن ترکاشوند» آمده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ شهيد در سال ۱۳۳۸ در معمولان از توابع شهرستان پلدختر در يك خانواده كشاورز مذهبي ديده به جهان گشود . تحصيلات خود را تا پنجم ابتدايي ادامه داد و براي رفع مشكلات زندگي و تامين مخارج و امرار و معاش به فعاليت پرداخت.

 شهيد تركاشوند عاشق اسلام و انقلاب  اسلامي و حضرت امام راحل و كشور ايران بود ، در انجمن هاي اسلامي روستا فعاليت داشت . علاقه زيادي به برگزاري دعاهاي كميل و توسل و شركت در نماز جمعه داشت. بسيار متواضع و فروتن بود .صداقت و درستكاري از صفات بارز شهيد محسوب مي شد.عضو بسيج مستضعفین بود . دو بار به جبهه هاي حق عليه باطل اعزام شد و مجموعاٌ ۵ ماه در خطوط مقدم فداكاري نمود  تا سرانجام در تاريخ ۲۶/۰۱/۱۳۶۲بر اثر اصابت تركش خمپاره در شرهاني منطقه عملياتي والفجر مقدماتي به درجه رفيع شهلدت رسيد و طبق وصيت خودش در گلزار شهداي معمولان به خاك سپرده شد.

فرازهایی از وصيت نامه شهيد محمد حسن تركاشوند

ما چه بكشيم و چه كشته شويم پيروزيم . ( امام خميني )

برادران و خواهران عزيزم من خودم با آگاهي كامل و بينش اسلامي و ايماني آهنين راه حسين را انتخاب  نمودم و تنها آرزويم اين  است كه خداوند رحمان يك كمكي به بنده بكند و مرا جز شهداي خودش قرار بدهد.

و اگر بنده به آرزوي ديرينه خود رسيدم شما افتخار كنيد كه فرزندي داشتيد و به ياري الله و به بركت جمهوري  اسلامي  توانست مشتاقانه در ميدان  مردان آزاده و در ميان انسان هاي عاشق الله شركت نمايد و بر عليه  كفر جهاني ستيز كند و با خون خود  اسلام را در زمان خود ياري كند و شادي كنيد و خوشحال باشيد  كه چنين فرزندي داشته ايد و سعي كنيد فرزندان ديگري را پرورش دهيد كه بيشتر از بنده به اسلام خدمت كنند و بهتر از بنده عاشق شهادت  باشند و بنده اميدوارم كه شما انسان هايي پيرو حقيقت ولايت فقيه و گوش به فرمان امام عزيز باشيد زيرا اوست كه مي تواند  محرومان جهان  را از چنگال استكبار جهاني نجات دهد.

 و دوست دارم كه بعد از بنده سعي و تلاش و جهاد كنید و ريشه ضد انقلابي هاي داخلي  را از بيخ بكنيد و اين مزدور هاي سر سپرده را از سر راه  انقلاب  اسلامي از بين ببريد و نگذاريد  به اين جامعه اسلامي و حكومت اسلامي صدمه اي وارد  كنند و هميشه  در هر زمان و مكاني كه هستيد  پاسدار قرآن و خون شهدا باشيد  و قبر بنده را در معمولان بگذاريد.

به اميد سلامتي امام عزيزمان و برقراري حكومت عدل الهي در سراسر گيتي ونابودي استكبار جهاني به سر كردگي امريكاي خونخوار ومزدوران داخليش كمونيست و منافقين.

عاشق الله  سرباز كوچك اسلام محمد حسن ترکاشوند

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
شهدای لرستان - بسیج رسانه - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم