غربالگری ۲۱ هزار خودرو در مبادی ورودی لرستان توسط ارتش

کد خبر: 
۸۵۹
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان :

غربالگری ۲۱ هزار خودرو در مبادی ورودی لرستان توسط ارتش

غربالگری 21 هزار خودرو در مبادی ورودی لرستان توسط ارتش

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: غربالگری ۲۱ هزار خودرو و سرنشینان آنها در مبادی ورودی شهرهای استان توسط یگان‌های پدافندی ارتش انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، صبح امروز همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه خدمت نیروهای ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر۸۴ لرستان برگزار شد.

امیرسرتیپ دوم مراد خوش‌کنار در این مراسم گفت: این قرارگاه از ابتدای شیوع کرونا در راستای مقابله با این ویروس منحوس در حوزه‌های مختلف به مردم لرستان خدمات ارائه داده است.

وی افزود: یگان‌های پدافند بیولوژیکی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان از ابتدای شیوع کرونا در اکثر شهرهای استان اقدام به ضد عفونی و گندزدایی معابر و مناطق عمومی کرده است.

گندزدایی ۱۵۰۰ کیلومتر از معابر و سطوح شهرستان‌های استان توسط ارتش

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۸۴ لرستان خاطرنشان کرد: در این مدت یگان‌های پدافندی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان، بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر از معابر و سطوح شهر خرم‌آباد و سایر شهرستان‌های استان را گندزدایی و ضدعفونی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در این مدت غربالگری ۲۱ هزار خودرو و سرنشینان آنها در مبادی ورودی شهرهای استان توسط یگان‌های پدافندی ارتش انجام شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان با بیان اینکه ۱۳۰ نفر از کادر پزشکی و درمانی ارتش در لرستان طی این مدت در خط مقدم با ویروس کرونا قرار داشته‌اند، افزود: با کمک این عزیزان تاکنون بیش از ۸۴ هزار نفر از هم استانی‌های عزیز را غربالگری شده‌اند.

خوش‌کنار در پایان گفت: سربازان صدیق ارتش در تمام صحنه‌های مختلف و هر کجای ایران اسلامی که به وجودشان نیاز باشد پای کار هستند و در حال حاضر نیز یگان پیاده لشکر ۸۴ لرستان در مناطق عملیاتی در جهت تامین امنیت، از مرز و بوم کشور حضور داشته و با تمام توان از نظام الهی مراقبت و حفاظت می‌کنند.

 

برچسب‌ها: 
مراد خوش كنار - قرارگاه لشكر ۸۴ خرم آباد - ارتش - ۲۹ فروردين - ويروس كرونا - لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم