عملی نشدن تفاهم‌نامه مسکن و اشتغال خانواده شهدای لرستان

کد خبر: 
۲۸۴۰
خطیب جمعه خرم‌آباد خبر داد؛

عملی نشدن تفاهم‌نامه مسکن و اشتغال خانواده شهدای لرستان

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و خطیب جمعه خرم‌آباد از عملی نشدن تفاهم‌نامه مسکن و اشتغال خانواده‌های شهداء و ایثارگران استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه؛ مجاهدت در راه حفظ آرمان‌های اسلامی، برقراری عدالت اجتماعی، حمایت از محرومان و تبری جستن از مفسدان و ویژه خواران اقتصادی را از اثرات تقوای سیاسی عنوان کرد.

وی با اشاره به سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات ام‌البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهدا گفت: مادران و همسران شهداء و ایثارگران با الگو گرفتن از ام‌البنین در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با راهی کردن فرزندان خود به جبهه نبرد حق علیه باطل از میهن اسلامی دفاع کردند.

خطیب جمعه خرم‌آباد با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران افزود: در سفر اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور به لرستان، تفاهم‌نامه‌ای با موضوع ایجاد ۳ هزارشغل و ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران امضاء شد، اما این تفاهم‌نامه هنوز اجرا نشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین با اشاره به نشست‌های اخیر مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار با معاون رئیس جمهور، گفت: در این جلسات با بیان مطالبات مردم در زمینه تخصیص آب کافی به استان تاکید شد که معاون رئیس جمهور در این باره قول پیگیری داد.

تاکید بر پیگیری قوه قضاییه برای حل مشکلات حقوقی کارخانه‌های تعطیل شده استان و راه‌اندازی مجدد آن‌ها از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه به آن اشاره کرد.

محمد بیرانوند/

 

برچسب‌ها: 
سیاسی - خطبه های نماز جمعه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم