عزم راسخ کمیته امداد برای پایان خانه‌به‌دوشی مددجویان

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی(ره) به «زرک» خبر داد؛

عزم راسخ کمیته امداد برای پایان خانه‌به‌دوشی مددجویان

سعید زارع زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی(ره)

پایگاه خبری زرک ـ سمیه روزبهانی

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی(ره) از عزم راسخ کمیته امداد برای پایان خانه به دوشی مددجویان خبر داد.

«سعید زارع‌زاده» عصر امروز سه شنبه در حاشیه افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی به نمایندگی از ۳۵۰ واحد احداثی کمیته امداد استان لرستان در خرم‌آباد طی گفت‌و‌گویی با پایگاه خبری زرک در تشریح این خبر؛ از مَسکن به عنوان یکی از مشکلات و معضلات امروز مردم نام برد و افزود: مسکن، بخش عظیمی از سبد خانوار را تشکیل می‌دهد که این مشکل برای محرومان جامعه دوچندان است.

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از برنامه‌های ارکان توانمندسازی را به احداث مسکن محرومان اختصاص داده است، تصریح کرد: امسال همانند سنوات قبل با همکاری نهادهای دولتی دیگر مانند بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سپاه پاسداران و کمک‌های مردمی در این رابطه ورود کردیم.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی(ره) از احداث ۵۰ هزار مسکن محرومان طی دو سال آینده خبر داد و گفت: در این راستا مجلس شورای اسلامی ردیفی در جزء ۲۶ تبصره ۱۴ مبلغ سه هزار میلیارد تومان برنامه ریزی کرده است.

زارع‌زاده به آغاز رئیس جمهوری سید ابراهیم رئیسی اشاره کرد و گفت: یقین داریم در دولت جدید موضوع مسکن محرومان با قدرت و شدت بهتری پیش ببریم.

انتهای پیام/

 

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم