عدم برگزاری مراسم اعتکاف در سلسله

کد خبر: 
۳۲۳۹
خطیب جمعه موقت الشتر:

عدم برگزاری مراسم اعتکاف در سلسله

حجت‌الاسلام پرویز صالحی امام جمعه موقت الشتر

امام جمعه موقت الشتر از عدم برگزاری مراسم اعتکاف در این شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت‌الاسلام پرویز صالحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الشتر ضمن دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی، به کودتای انگلیسی و تصویب نشدن قرارداد ۱۹۱۹ اشاره کرد و بیان داشت: به موجب این قرارداد انگلیس قصد نفوذ در ایران و سلطه بر کشور را داشت و به دنبال این بود که منافع خود را به ایران تحمیل کند.

وی یادآور شد: مردم ایران اسلامی نشان داده‌اند که همیشه در مقابل استعمار ایستاده‌اند.

وی با تبریک فرارسیدن ماه رجب و ولادت مولود کعبه حضرت علی (ع) گفت: مراسم اعتکاف در این ایام با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا جهت پیشگیری و رعایت حال عزیزان برگزار نخواهد شد.

امام جمعه موقت الشتر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با توجه به بینش سیاسی که دارند توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند که مردم هیچگاه ناامید نمی‌شوند و همیشه آماده فداکاری هستند و دشمنان با به وجود آوردن مشکلات زیاد می‌خواهند مردم را از نظام دور کنند ولی نمی‌دانند مردم آگاه ایران زودتر از آنچه دشمنان فکر کنند به نقشه و توطئه‌های شوم آنها پی برده و آنها را ازنطفه خفه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از فاصله طبقانی بیزارند و به دنبال آرمان‌های انقلاب هستند، گفت: این فاصله طبقاتی را بعضی مسئولان به وجود آوردند که انشاالله باید با درایت و هوشیاری این فاصله طبقاتی برداشته شود.

امام جمعه موقت الشتر با اشاره به اینکه مردم خودشان حافظان این انقلاب و نظام اسلامی و دستاوردهای آن هستند، اظهار داشت: مردم در انتخابات آینده باید فردی کارآمد و اصلح را انتخاب کنند و سه گزینه کارآمد بودن، باایمان بودن و با انگیزه بودن نسبت به کار را مد نظر داشته باشند.

حجت الالسلام صالحی یادآور شد: انتخاب دست مردم است و باید افرادی که دارای این ویژگی‌ها هستند را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سیاسی - خطبه های نماز جمعه - الشتر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم