طرح لشکر فرشته‌ها به همت ستاد مساجد لرستان

کد خبر: 
۵۹۱۵
مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان؛

طرح لشکر فرشته‌ها به همت ستاد مساجد لرستان

طرح لشکر فرشته‌ها به همت ستاد مساجد لرستان

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: طرح لشکر فرشته‌ها به همت ستاد مساجد استان و با رویکرد شناسایی و تجلیل از خانواده‌های قرآنی برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «محمد چگنی نژاد» ۲۱ دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح لشکر فرشته‌ها به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) وبا رویکرد تقویت و تکریم مقام مادران و فعالان قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، شناسایی و تکریم خانواده‌های قرآنی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: زمان اجرای این طرح بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ دی ماه بوده و بر این اساس هر کانون تخصصی خواهران مجری شناسایی و ثبت حداقل یک خانواده قرآنی در سامانه بچه‌های مسجد و تجلیل از این خانواده‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ایام مزین به نام بانوی گرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) است، دیدار و تجلیل از خانواده‌های قرآنی با محوریت تجلیل از مادر خانواده صورت می‌گیرد.

چگنی‌نژاد با اشاره به شاخص‌های تجلیل از خانواده‌های قرآنی افزود: خانواده‌های دارای سه یا بیشتر حافظ کل یا ۲۰ جز قرآن، خانواده‌ای که پدر و یا مادر حافظ کل باشند، خانواده‌ای که پدر و یا مادر و یا دیگر اعضای خانواده جزو رتبه‌های برتر استانی یا کشوری در مسابقات قرآن کریم باشند از مؤلفه‌های گروه اول خانواده‌های قرآنی هستند.

وی ادامه داد: خانواده دارای فرزند خردسال حافظ ۲۰ جز یا کل قرآن، خانواده دارای حافظ روشندل یا معلولیت جسمی حرکتی، خانواده دارای مفسر، مترجم یا مبلغ قرآنی و خانواده‌ای که مجاهدانه در امر آموزش قرآن تلاش دارد، از دیگر شاخص‌ها در تجلیل از خانواده‌های قرآنی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: خانواده واقف و خیر قرآنی در برگزاری برنامه‌های قرآنی، خانواده دارای هنرمند فعال در عرضه تولیدات فرهنگی و هنری قرآنی، خانواده‌ای که در شرایط ویژه از ظرفیت حداقلی استفاده مجاهدانه در امر فعالیت قرآنی دارد و خانواده‌ای که سه نسل در امر تعلیم قرآن هستند، از دیگر شاخصه‌ها در این تکریم‌ها به شمار می‌رود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
طرح لشکر فرشته‌ها - ستاد مساجد لرستان - محمد چگنی نژاد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم