طرح تاریخ شفاهی دفاع مقدس ادامه دارد

کد خبر: 
۵۵۱۵
مدیرکل بنیاد شهید استان تصریح کرد:

طرح تاریخ شفاهی دفاع مقدس ادامه دارد

طرح تاریخ شفاهی دفاع مقدس ادامه دارد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: اجرای طرح تاریخ شفاهی ادامه دارد و ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا به شهرستان‌ها واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک حجت‌الاسلام والمسلمین «هبت‌اله هاشمی» دوازدهم آذر ماه در جلسه توجیهی و همفکری با مجریان طرح شفاهی در سطح لرستان با اشاره به اجرای طرح شفاهی در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته در عمل و اجرای طرح یک سری کم کاری‌ها صورت گرفت که انتظار می‌رود این کم کاری‌ها جبران شود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است، افزود: اجرای طرح تاریخ شفاهی فرصتی برای ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا و جانبازان است.

هاشمی بیان کرد: بحث تاریخ شفاهی و سند افتخار باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در اجرای این طرح شهرستان الشتر که در این طرح پیش قدم هستند، الگوی دیگر شهرستان‌ها قرار بگیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اینکه در اجرای طرح تاریخ شفاهی به اولویت‌ها توجه شود، گفت: تاریخ ضبط و نام تهیه کننده در طرح تاریخ شفاهی باید ثبت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال طرح تاریخ شفاهی به شهرستان‌ها واگذار می‌شود و یک ناظر کیفی در اجرای طرح تاریخ شفاهی با انجام پیگیری‌های لازم اطلاعاتی از روند کار را گزارش خواهد داد.

هاشمی بیان کرد: در زمان ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا از هر خانواده‌ای یک کلیپ یک دقیقه‌ای ضبط و در سایت‌های اطلاع رسانی ایثار منعکس شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
تاریخ شفاهی دفاع مقدس - هبت اله هاشمی - اداره کل بنیاد شهید لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم