طرح‌های راه و شهرسازی لرستان در آستانه افتتاح

کد خبر: 
۳۰۴۷
کرم‌الهی خبر داد؛

طرح‌های راه و شهرسازی لرستان در آستانه افتتاح

طرح‌های راه و شهرسازی لرستان در آستانه افتتاح

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان از آماده بهره‌برداری بودن طرح‌های راه و شهرسازی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ وحید کرم‌الهی روز چهارشنبه با بیان اینکه ۱۳۸ میلیارد تومان طرح در حوزه‌های چهارخطه، بازآفرینی شهری و مسکن این استان اجرا شده و آماده بهره‌برداری است، برنامه‌های دهه فجر را تشریح کرد.

 وی گفت: در این ایام ۱۹ کیلومتر چهارخطه، ۵۲۶ واحد مسکن مهر و سه پروژه بازآفرینی شهری به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان افزود: ۵۲۶ واحد مسکن مهر شامل ۴۲۴ واحد در خرم‌آباد و ۱۰۲ واحد در بروجرد با اعتبار بیش از ۸۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

کرم‌الهی اظهار داشت: همچنین از مجموع ۱۹ کیلومتر چهارخطه قابل افتتاح، هشت کیلومتر مربوط به احداث باند دوم محور خرم‌آباد ـ کوهدشت، هفت کیلومتر باند دوم محور ازنا - شازند و چهار کیلومتر مربوط به باند دوم جاده خرم‌آباد ـ نورآباد است.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای ۱۹ کیلومتر چهارخطه بیش از ۴۸ میلیارد تومان است تصریح کرد: همچنین به مناسبت ایام دهه فجر بخشی از پروژه‌های بازآفرینی شهری استان افتتاح خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: یکی از پروژه‌های بازآفرینی شهری لرستان، بهسازی و کف سازی خیابان فردوسی خرم‌آباد با هزینه ۲ میلیارد تومان است.

کرم‌الهی اظهار داشت: همچنین بهره برداری از کانال دفع آب‌های سطحی کاظم آباد الیگودرز با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر پروژه‌های بازآفرینی شهری است.

وی،  اضافه کرد: یکی دیگر از پروژه‌های بازآفرینی شهری لرستان، احداث پارک محله‌ای کاظم‌آباد الیگودرز با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که تا پایان دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - وزارت راه و شهرسازی - لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم