ضرورت قهرمان پروری در لرستان

کد خبر: 
۲۸۳۴
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد؛

ضرورت قهرمان پروری در لرستان

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر ضرورت قهرمان پروری در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز در رزمایش ورزش احسان در سخنانی با تاکید بر اینکه جوانمردی، پهلوانی، فضیلت‌ها و ارزش‌ها با معارف دینی و اسلامی گره خورده است، اظهار داشت: ورزش پهلوانی و کشتی یادآور روحیه جوانمردی است و از دیر باز با فضیلت‌های اخلاقی و اسلامی پیوند خورده است.

وی با بیان اینکه بزرگان ورزش کشتی و باستانی صفات جوانمردی را همواره داشته‌اند، عنوان کرد: در لرستان نیز همین پیشینه وجود داشته و ورزشکاران همیشه با روحیه جوانمردی، پهلوانی، تواضع و فروتنی شناخته شده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نظام اسلامی خدمات خوبی در بحث ورزش داشته است، تصریح کرد: افتخار آفرینی ورزشکاران لرستانی همواره تداوم داشته است.

حجت الاسلام شاهرخی، بیان داشت: مدال‌هایی که در المپیک، جهانی و… برای لرستان به دست آمده با تعداد مدال‌های قبل از انقلاب مساوی است.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به آرمان‌ها فاصله زیادی داریم و همه باید شبانه روز تلاش کنند، افزود: اعتباری که برای ورزش و به خصوص ورزش کشتی هزینه می‌شود یک سرمایه گذاری برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بر ضرورت توسعه ورزش در استان تاکید کرد و گفت: در این راستا مدیران، بخش خصوصی، خیرین و نیکوکاران هر چه در این زمینه فعالیت و تلاش کنند، به منافع ملی کمک کرده‌اند.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر لزوم توجه به قهرمان پروری، تصریح کرد: این امر موجب می‌شود که نام نظام اسلامی در جهان بدرخشد.

وی، تاکید کرد: لرستان در رشته‌های مختلف ورزشی ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی دارد و نیازمند توجه ویژه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین از فعالیت‌ها و اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه‌های مختلف محرومیت زدایی، عمران، آبادانی، آب رسانی، بهداشت و… در کشور و همچنین استان لرستان تقدیر کرد.

محمد بیرانوند/

برچسب‌ها: 
اجتماعی - ورزش - توسعه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم