ضرورت فرهنگ سازی برای نخستین میزبانی خیبر در لیگ برتر

کد خبر: 
۷۱۵۳
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد:

ضرورت فرهنگ سازی برای نخستین میزبانی خیبر در لیگ برتر

وحید والی زاده مرادی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان فرهنگ سازی برای نخستین میزبانی خیبر در لیگ برتر را ضروری دانست.

 

به گزارش خبرنگار  زرک، «وحید والی‌زاده مرادی» روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: فرهنگ سازی برای نخستین میزبانی خیبر در لیگ برتر ضروری است و هواداران باید جزیی‌ترین مسایل را رعایت کنند.

 

وی گفت: استانداردهای لازم از سوی فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی باید رعایت شود و این موضوع مستلزم همکاری هواداران است.

 

وی ادامه داد: پرتاب بطری آب معدنی موجب جریمه های عمومی و همچنین جریمه هایی برای باشگاه می‌شود که می‌تواند عواقب بسیاری داشته باشد.

 

والی‌زاده مرادی افزود: ۳۴ مورد نقص از ورزشگاه تختی خرم‌آباد از سوی سازمان لیگ گرفته شد که با تلاش شبانه روزی و حمایت استاندار لرستان برطرف شده و آماده میزبانی از تیم سپاهان اصفهان در روز جمعه در هفته دوم خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: میزبانی بی‌نظیر لرتباران در تمامی مقاطع زبانزد است و امیدواریم این مهم در لیگ برتر اجرایی شود و موجب افزایش روحیه بازیکنان شده تا سالیان متمادی شاهد حضور خیبر در بالاترین سطح مسابقات فوتبال کشور باشیم.

 

وی گفت: نورافکن‌های ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیز استاندارد لیگ برتری را نداشت و زیر ۶۰۰ لوکس بود که با ارتقا به حدود یک هزار و ۴۹۰ لوکس رسیده و در فاز بعدی به یک هزار و ۶۰۰ لوکس‌ خواهد رسید همچنین پروژکتورهای فاز جدید از گازی به ال‌ای‌دی تبدیل شده اند که با قطع و وصل برق، سریع به مدار برمی‌گردند.

 

پایان پیام 

برچسب‌ها: 
اداره کل ورزش و جوانان لرستان - خیبر خرم آباد - لیگ برتر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو


 

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم