ضرورت ضامن معتبر برای دریافت وام ازدواج

کد خبر: 
۳۷۸۰
معاون امور شعب بانک ملی در لرستان:

ضرورت ضامن معتبر برای دریافت وام ازدواج

ضرورت ضامن معتبر برای دریافت وام ازدواج

معاون امور شعب بانک ملی در لرستان از ضرورت ضامن معتبر برای دریافت وام ازدواج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ مهرداد معتمدی امروز پنج‌شنبه در سخنانی با تاکید بر اینکه برای دریافت تسهیلات ازدواج، ضامن باید شرایط لازم را داشته باشد، تصریح کرد: حقوق دریافتی ضامن باید زیاد باشد و اگر دریافتی ایشان نتواند اقساط این تسهیلات را پوشش دهد باید دو ضامن معتبر به بانک معرفی شود.

وی ادامه داد: بازپرداخت این تسهیلات ۱۰ ساله است و بانک‌ها باید برای ضمانت یکی از سه مورد اعتبارسنجی، ضامن معتبر و سفته و یا سهم فرد از حساب یارانه هدفمندی را به منزله ضمانت بپذیرند.

معاون امور شعب بانک ملی در لرستان با اشاره به جزئیات افزایش وام ازدواج در سال‌جاری تصریح کرد: کسانی که سال ۱۳۹۷ به بعد ازدواج کرده‌اند و تاکنون برای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج نام نویسی نکرده و زوج‌هایی که امسال به عقد هم درمی‌آیند می‌توانند برای دریافت این تسهیلات تا سقف هر زوج ۷۰ میلیون تومان اقدام کنند.

معتمدی خاطرنشان کرد: به منظور کاهش سن ازدواج، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال تا سقف یک میلیارد ریال تعیین شده است.

وی تاکید کرد: تسهیلات ازدواج برای ایثارگران، جانبازان و خانواده آن‌ها دو برابر است و افراد واجد شرایط این موضوع باید به تایید بنیاد شهید برسند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - وام ازدواج - مهرداد معتمدی - شعب بانک ملی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم