ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی لرستان

کد خبر: 
۵۰۶۷
رئیس جهاد کشاورزی استان مطرح کرد؛

ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی لرستان

ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی در لرستان

خرم‌آباد - رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی و توسعه کشت در اراضی شیب‌دار در این استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «سید عماد شاهرخی» امروز دوشنبه در دیدار با سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل سابق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان و تبریک به سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، اظهار داشت: منابع طبیعی مهم‌ترین نقش را در بین دستگاه‌های تابعه سازمان جهاد کشاورزی دارد؛ لذا امیدوارم که با مدیریت شما علاوه بر انجام کارهای درون‌سازمانی، در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی با همفکری، هم‌افزایی و همدلی بر اساس قوانین بالادستی کار را به‌خوبی پیش ببریم.

وی، گفت باتوجه‌به سفر مقام عالی وزارت به استان و تأکیدات ایشان به توسعه باغات در اراضی شیب‌دار و رفع تداخلات و همچنین فرصت محدود برای به سرانجام رساندن این امورات لازم است که سرعت کار را بیش‌ازپیش کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به جلسات رفع تداخلات استان اشاره کرد و گفت؛ تاکنون ۴۱۰ پلاک در لرستان رفع تداخل شده است که ۲۸۸ پلاک آن طی یک سال گذشته و در ۲۵ جلسه رفع تداخل شده است، خوشبختانه با زحمات همه همکاران در برآورد یک‌ساله انجام رفع تداخلات کشور استان لرستان با ۴۱۰ پلاک از استان‌های برتر است.

«شاهرخی»، گفت: باتوجه‌به بارش‌های خوب نعمت الهی در استان سرمایه‌گذاران به‌ویژه در حوزه گیاهان دارویی و توسعه اراضی شیب‌دار تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی لرستان پیدا کرده که ما باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرده و در راستای ایجاد اشتغال و اقتصاد استان شرایط لازم را مهیا کنیم.

خبر: سعید نظری

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
جهاد کشاورزی لرستان - عماد شاهرخی - گیاهان دارویی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم