ضرورت رفع نقاط کور مخابراتی در لرستان

کد خبر: 
۶۰۴۳
استاندار لرستان بیان کرد:

ضرورت رفع نقاط کور مخابراتی در لرستان

ضرورت رفع نقاط کور مخابراتی در لرستان

استاندار لرستان بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط کور استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، فرهاد زیویار در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: تأمین زیرساخت‌های مخابراتی انتخابات در نقاط کور استان تا حد امکان تکمیل شوند تا انتخابات با امکانات بهتری برای رای دهندگان برگزار شود.

وی گفت: تأمین زیرساخت‌های مخابراتی سایت جدید سپاه حضرت ابوالفضل (ع) یک مطالبه‌ی مهم استان است و زمینه‌ی جابجایی این مجموعه را از حریم قلعه فلک الافلاک تسریع خواهد کرد.

استاندار لرستان به عملکرد موثر شرکت مخابرات منطقه لرستان طی دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: تحولات مخابرات لرستان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون انقلاب بزرگی در این زمینه بوده است که با زیرساخت‌های مخابراتی استان در ادوار گذشته قابل مقایسه نیست.

زیویار همچنین دستاورد‌های حوزه‌ی مخابرات را نتیجه‌ی همراهی و همدلی همه ی ارکان دولت و نظام در استان برشمرد و بیان کرد: در سال‌های نه چندان دور برای تحت پوشش قرار دادن مناطق مختلف از حیث ارتباطات و مخابرات سال‌ها زمان نیاز بود، اما امروز با این همراهی و همدلی این زمان بسیار کوتاه‌تر شده است.

در حاشیه‌ی این دیدار دو تفاهم نامه بین استاندار لرستان و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با موضوع اجرای بستر فیبر نوری دسترسی برای ۳۰ بخشداری استان و همچنین تفاهم نامه بین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با موضوع تأمین نیاز‌های ارتباطی مجموعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان به امضاء رسید.

در این دیدار فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و نیروی انتظامی لرستان، معاون هماهنگی امر عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
رفع نقاط کور استاندار لرستان - فرهاد زیویار - شركت مخابرات ايران - مخابرات لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم