ضرورت رفع مشکلات شهرداری‌های لرستان

کد خبر: 
۴۸۲۷
شهردار خرم‌آباد تاکید کرد:

ضرورت رفع مشکلات شهرداری‌های لرستان

سعید فتوحی شهرداری خرم آباد

خرم‌آباد- شهردار خرم‌آباد بر ضرورت رفع مشکلات شهرداری‌های لرستان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر برخی از شهرداری‌های لرستان بیش از ۱۰ ماه حقوق معوق دارند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سعید فتوحی امروز پنج‌شنبه در نشست تخصصی رئیس و اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به مشکلات مالی در شهرداری‌های لرستان، اظهار داشت: در این راستا ضرورت دارد که برای رفع مشکلات شهرداری‌های لرستان، توجه ویژه‌ای از سوی متولیان و مسئولان در سطح ملی صورت گیرد.

وی با اشاره به نبود صنایع مادر در لرستان، افزود: متأسفانه سهم لرستان از درآمدهای مالیاتی پایین است.

شهردار خرم‌آباد در ادامه با بیان اینکه در شهرداری‌های لرستان حتی توان طراحی یک تقاطع غیر همسطح هم وجود ندارد، افزود: در حال حاضر برخی از شهرداری‌های استان بیش از ۱۰ ماه حقوق معوق دارند.

فتوحی در ادامه با اشاره به بدهی معوق ۳۶۰ میلیارد تومانی شهرداری خرم‌آباد، عنوان کرد: میزان بودجه شهرداری خرم‌آباد طی سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان بوده و کل درآمد هفت ماهه امسال این شهرداری از محل ارزش افزوده ۲۳ میلیارد و از محل سازمان شهرداری‌ها ۲۱ میلیارد تومان بوده است.

وی، مجموع درآمدهای شهرداری مرکز لرستان را ۴۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این در حالیست که پرداخت حقوق ماهانه در شهرداری خرم‌آباد ماهانه بین ۳۰ تا ۳۵ میلیارد تومان است.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به مشکلات موجود در ساختار نیروی انسانی شهرداری‌های لرستان، تصریح کرد: یکی دیگر از مسائل و مشکلات شهرداری‌های استان کمبود تجهیزات و ماشین آلات است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
شهرداری خرم آباد - سعید فتوحی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم