ضرورت رعایت منشور اخلاقی انتخابات

کد خبر: 
۳۸۵۹
رئیس ستاد انتخابات لرستان:

ضرورت رعایت منشور اخلاقی انتخابات

محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات استان لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان با تاکید بر ضرورت رعایت منشور اخلاقی انتخابات گفت: تبلیغات کاندیداها طبق جدول زمانبندی است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ محمود ثمینی امروز یکشنبه در جلسه مشترک معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور به ریاست معاون سیاسی وزارت کشور گفت: در این نشست مباحث مهمی در زمینه‌های مختلف با حضور معاونان سیاسی استان‌ها مطرح و در خصوص آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی با اشاره به اعلام آمادگی لرستان برای برگزاری انتخابات خرداد ماه، اظهار داشت: تمامی بسترها برای برگزاری انتخاباتی سالم، بی طرفانه و قانونمند در استان فراهم است.

معاون سیاسی استانداری لرستان افزود: تاکید معاون سیاسی وزارت کشور بر سلامت و حفظ بی طرفی انتخابات به عنوان خط قرمز این رخداد مهم سیاسی بود و همه عوامل برگزاری انتخابات به رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری به عنوان منشور اخلاقی انتخابات ملزم شدند.

ثمینی تصریح کرد: فرمانداران، هیئت‌های اجرایی، بخشداران و تمامی عوامل اجرایی انتخابات مکلفند در شعب اخذ رأی منشور اخلاقی انتخابات را حفاظت و رعایت کنند.

وی ادامه داد: تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات از دیگر موارد مهم مطرح شده در جلسه امروز بود که باید با برنامه ریزی و انجام نشست‌های مشترک با حضور احزاب، سیاسیون، نخبگان، فرهیختگان و متنفذین و… در رابطه با تبیین شرایط مهم کنونی کشور و ترغیب مردم برای حضور پرشور در انتخابات خرداد ماه فراهم آید.

رئیس ستاد انتخابات لرستان یادآور شد: با مشخص شدن و اعلام اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فهرست این افراد در مهلت قانونی معین شده توسط فرمانداری‌ها به عموم اطلاع‌رسانی خواهد شد و تبلیغات کاندیداها طبق جدول زمانبندی آغاز می‌شود.

ثمینی تاکید کرد: باید عملکردمان به گونه‌ای باشد که انتخابات به انسجام و وحدت ملی بیانجامد زیرا در برهه حساس کنونی حفظ وحدت اهمیت دو چندان دارد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سیاسی - استانداری لرستان - محمود ثمینی - انتخابات ۱۴۰۰ - ستاد انتخابات لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم