ضرورت حفظ شأن خبرنگاران از سوی مسئولان 

کد خبر: 
۴۵۴۵
مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان مطرح کرد؛

ضرورت حفظ شأن خبرنگاران از سوی مسئولان 

رضا مریدی مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان با اشاره به حمایت بسیج رسانه از رسانه‌های مطالبه گر در استان بر ضرورت حفظ شأن خبرنگاران از سوی مسئولان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، رضا مریدی امروز سه شنبه در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها با بیان اینکه نهضت آموزش رسانه‌ای به صورت تخصصی در دستور کار سازمان بسیج رسانه لرستان قرار گرفته است اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه در نظر دارد در هفته‌های آتی برنامه‌های دقیق، تخصصی و آموزشی مورد نیاز اصحاب رسانه را با استفاده از اساتید خبره در بخش‌های مختلف با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری و عملی برگزار کند.

وی گفت: در کنار برنامه‌های فوق دوره‌های مختلف آموزشی خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی نیز برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان با اشاره به نقش مهم و مؤثر رسانه‌ها در حل مشکلات استان و ارائه راهکارهای مختلف در حوزه‌های فرهنگی به نهادهای مربوطه بیان داشت: حفظ اتحاد و انسجام، جریان سازی رسانه‌ای در پیگیری مطالبات به حق مردم از مسئولین، توسط خبرنگاران و رسانه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

مریدی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه با تمام توان از خبرنگاران و رسانه‌های مطالبه گر حمایت خواهد کرد افزود: برگزاری تورهای رسانه‌ای بسیج رسانه در راستای بازدید از پروژه‌های استان از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج رسانه بوده که به زودی این تورهای رسانه‌ای برگزار خواهند شد.

وی همچنین بر ضرورت حفظ شأن خبرنگاران از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: نباید بلافاصله با انتشار خبر انتقاد صحیح از عملکرد یک مسئول، خبرنگار در چرخه شکایت قرار گیرد و اگر شکایتی هم باید صورت بگیرد باید از طریق هیئت منصفه مطبوعات مطرح شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان با تاکید بر ضرورت هماهنگی مسئولان استان در راستای ایجاد پکیج‌های جریان سازی خبری تصریح کرد: چنانچه دستگاهی می‌خواهد در مورد خاصی که مربوط به مردم است اقدامی انجام دهد بهتر است از قبل برای رسانه‌ها کاملاً شفاف سازی کند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
رضا مریدی اصل - بسیج رسانه - بسیج رسانه لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم