ضرورت تشویق مردم برای حضور در انتخابات

کد خبر: 
۶۹۶۴
مدیرکل ارشاد لرستان مطرح کرد:

ضرورت تشویق مردم برای حضور در انتخابات

ضرورت تشویق مردم برای حضور در انتخابات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هر کسی در حوزه کاری خود باید در راستای تبیین، تبلیغ و تشویق مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «اعظم روانشاد» که در سومین نشست اداری کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سخن می‌گفت، با تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت: شهادت رئیس جمهور یک ضایعه جبران ناپذیر برای جمهوری اسلامی بود.

وی به خدمات شایان شهید رئیسی در دولت سیزدهم اشاره و اضافه کرد: شهید جمهور نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و هنری داشتند به‌طوری‌که منجر به اقدامات شاخصی همچون تدوین اسناد موسیقی و هنرهای نمایشی، آموزش رایگان هنر در قالب طرح هنر برای همه، پالایش تکمیلی صندوق هنر و ابلاغ اعتبارات قرارگاه شهید آوینی و... شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه تبیین خدمات دولت و جمع‌بندی گزارش‌های واحدهای مختلف اداره کل در حال حاضر بسیار با اهمیت است، بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم به‌صورت فعال و با کیفیت هر چه بهتر و بیشتر این اقدامات را در جامعه تبیین کنیم.

«روانشاد» در ادامه سخنان خود از فعال بودن ۱۰ پروژه عمرانی فرهنگی و هنری در سطح استان خبر داد و گفت: هم اکنون جشنواره‎ها و برنامه‌های متنوعی در قالب قرارگاه شهید آوینی در سطح استان در دست اقدام است.

وی، در ادامه به موضوع انتخابات دولت چهاردهم اشاره و تصریح کرد: طبق پیش بینی‌های به عمل آمده به برکت خون شهدا، نرخ مشارکت همگانی نسبت به دوره قبلی بالاتر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه ما مجاز به فعالیت انتخاباتی نیستیم، اضافه کرد: در این راستا وظیفه داریم همه همت و توان خود را برای بالابردن مشارکت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به کار ببریم.

به گفته «روانشاد» هر کسی در حوزه کاری خود باید در راستای تبیین، تبلیغ و تشویق مردم جهت حضور در انتخابات پیش رو تلاش کند.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ - دولت چهاردهم - اعظم روانشاد - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم