ضرورت ایجاد دادگاه عمومی بخش‌های «درب گنبد» و «طرهان» 

کد خبر: 
۲۶۰۵
فرماندار کوهدشت مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد دادگاه عمومی بخش‌های «درب گنبد» و «طرهان» 

ماشااله نعمتی فرماندار کوهدشت

فرماندار کوهدشت گفت: انتظار می‌رود در راستای کاهش حجم پرونده‌ها و تسریع در تعیین‌تکلیف آن‌ها، دادگاه عمومی در بخش‌های درب گنبد و طرهان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ ماشااله نعمتی روز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کوهدشت، با تسلیت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: دادسرای کوهدشت طی چند سال گذشته یکی از بهترین عملکردها را داشته و در زمره بی‌حاشیه‌ترین دستگاه‌ها در سطح شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم درگیری‌های قومی و قبیله‌ای، نزاع‌های دسته‌جمعی و قتل‌های با منشأ خانوادگی، اما نقش دستگاه قضا به جهت تلاش شبانه‌روزی برای امنیت‌بخشی به شهرستان بسیار حیاتی و تأثیرگذار بوده است.

فرماندار کوهدشت ضمن ارج نهادن به اقدامات دادگستری این شهرستان، از تلاش‌های مسئولان قضایی در جریان برقراری امنیت انتخابات گذشته تقدیر کرد.

نعمتی با اشاره به برگزاری مداوم جلسات شورای تأمین شهرستان در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان، افزود: دادگستری کوهدشت در پیشگیری از جرایم و برخورد به‌موقع با برهم‌زنندگان نظم و امنیت نقش چشم‌گیری داشته، به‌نحوی‌که شاهد کاهش آمار برخی جرایم در این شهرستان هستیم.

وی بیان داشت: با توجه به حجم ورودی پرونده‌ها در مرکز شهرستان انتظار می‌رود در راستای کاهش حجم پرونده‌ها و تسریع در تعیین‌تکلیف آن‌ها، دادگاه عمومی در بخش‌های باقی مانده از این شهرستان (درب گنبد و طرهان) ایجاد شود.

فرماندار کوهدشت بر راه‌اندازی مراکز پایش تصویری در این شهرستان تاکید و آن را امری لازم و اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد.

علی سبزواری/

 

برچسب‌ها: 
ماشالله نعمتی - فرماندار کوهدشت - مراسم تودیع و معارفه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم