ضرورت احداث سه سالن کشتی فعال در خرم‌آباد

کد خبر: 
۲۶۷۰
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس مطرح کرد؛

ضرورت احداث سه سالن کشتی فعال در خرم‌آباد

ضرورت احداث سه سالن کشتی فعال در خرم‌آباد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، احداث سه سالن کشتی فعال در مرکز، شمال و جنوب مرکز لرستان را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مهرداد ویسکرمی در جلسه بررسی مشکلات شهری خرم‌آباد که در دفتر شهردار مرکز لرستان برگزار شد، اظهار داشت: هدف ما حل گرفتاری‌های مردم است و تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر مصمم هستیم که مشکلات شهری را ماهانه بررسی کنیم و برای برون رفت از آن راهکار اساسی بیابیم.

 وی با بیان اینکه در جلسه گذشته بحث قیر یکی از مشکلات اساسی شهرداری خرم‌آباد عنوان شد، افزود: خوشبختانه طی مصوبه مجلس، قیر بر اساس شاخص، تقسیم و سهم لرستان نیز مشخص شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس اعلام کرد:  ۱۲۴ هزار و ۱۰۷ هزار میلیون ریال به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۲۳۰ هزار میلیارد ریال به بنیاد مسکن، ۷۰ هزار میلیارد ریال به بسیج سازندگی  و۴۱میلیارد ریال به سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس جهت آسفالت راه‌های فرعی و روستایی روکش و آسفالت شبکه‌های اصلی و فرعی روستایی و عشایری و معابر هدف بازآفرینی شهری و طرح‌های مسکن مهر در اختیار مسکن و شهرسازی قرار گرفته که براساس شرح جدول توزیع می‌شود.

ویسکرمی در بخش دیگری از سخنان خود به سابقه لرستان در ورزش کشتی اشاره کرد و بیان داشت: نبود سالن کشتی، یکی دیگر از مشکلات شهری خرم‌آباد است که با توجه به علاقه جوانان استان به کشتی و این‌که بسیاری از قهرمانان ما در حاشیه شهر به سر می‌برند احداث حداقل سه سالن کشتی فعال در شمال، جنوب و مرکز شهر از ضروریات است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس - مهرداد ویسکرمی - شهرداری خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم